چرا انتظاراتت رو در فضايي كاملا دوستانه براش تشريح نمي كني و يا مجالي پيدا كن تا او هم انتظاراتش رو تمام و كمال با هات در ميون بذاره
من معتقدم شخصيت آدم ها هم به مرور دچار تغيير مي شه شما ديگه اون مامي چن ماه پيش نيستي شوهرت مثل روزهاي اول ازدواج نيست نه اينكه بد شده باشيد بلكه بنا به دليل وجود برخي شرايط شما هم تغيير كرده ايد چه بسا اگر هماهنگ پيش بريد راهتون به سوي كمال هموارتر بشه
بهتره تمام خواسته هات رو روي يه كاغذ بياري و دسته بندي شون كني بعد اونها رو به دسته هاي كمتري تقسيم كن و بعد هم اولويت ها رو مشخص كن و دست آخر مي بيني از بين اون همه تقاضا يكي دو تا خواسته اساسي داري كه مخل افكارت مي شه اونها رو دوستانه و با پذيرش انتقاد از طرف مقابل و قبول اينكه تو هم در بوجود اومدن شرايط خوب و بد زندگي سهم بسزايي داري با همسرت در ميون بذار اما سعي كن به جاي مرتب گله كردن به راهكار بيانديشي . گاهي وقتي تو حوصله داري برو كنار همسرت توي هال همون زماني كه داره برنامه نگاه مي كنه و بپذير كه تو و و جود تو براش مهم تر از فوتبال هستيد و گاهي تو بايد پيش قدم بشي چرا اون بايد همش بياد كنار شما مگر اين غريزه فقط در مردها است. اميد وارم متوجه منظورم شده باشي
موفق باشي








علاقه مندی ها (Bookmarks)