سلام عزيزم
عجله نكن احساساتي نباش
تو قرار نيست با كسي ازدواج كني و اون رو خوشحال كني تو اول قراره خودت خوشحال بشي. قراره به آرامش برسي.
توي خوب برهه زماني به تالار اومدي ...خدا رو شكر كن .... با خودت خوب فكر كن وارد زندگي مي شين ...زن از مرد توجه و عشق مي خواد لبخند مي خواد ....روابط عاشقانه مي خواد تا بتونه آرامش بده و آرامش بگيره ...
دوست داشتن مثل يه چيز خارجي نيست كه بيان بكارن تو دل ما . محبت و عشق رو خود همسران در دل هم مي كارند و با هم ازش مواظبت مي كنن. تازه فقط دوران نامزدي نيست .اگه زن منطقي باشه و توقعات نامعقول از همسرش نداشته باشه و همديگر رو درك كنن بعد از ازدواج هم عشق مي خوان "دوست دارم " شنيدن مي خوان....
با خودت خوب فكر كن ببين احساسي كه نسبت بهش داري مي تونه تا آخر ادامه داشته ياشه حتي اگه اون همينطوري سرد باشه اگه داري و اونقدر عاشقشي كه بايد بگم خوش شانسي اون آقاست . اگه هم كه مي بيني نمي توني خوب تمومش كن.
عزيزم با عجله تصميم نگير دوران نامزدي براي شناخته . اصلا هم فكر حرف فاميل رو نكن.
در ضمن در مورد روابط ج.ن.س.ي شايد چون به هم محرم نيستين راحت نيست .
در كل كار مهمي پيش رو داري كفه هاي ترازوت رو پركن ببين كدوم بيشتر سنگيني مي كنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)