به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 49
  1. #31
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: زندگي با ظاهري زيبا ولي باطني سرشار از مشكلات و اختلافات

    خيلي خوب داري پيش ميري خانمي مراقب باش و ادامه بده

  2. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 31 خرداد 88 [ 09:51]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    3,008
    سطح
    33
    Points: 3,008, Level: 33
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگي با ظاهري زيبا ولي باطني سرشار از مشكلات و اختلافات

    سلامي دوباره به همه دوستاي گلم........

    ممنونم از اينكه داريد همراهيم ميكنيد........نظرات خوبي دادين. تصميم گرفتم هر موقع از چيزي ناراحت شدم در مرحله اول فقط سكوت كنم و محيط رو ترك كنم بعدا با فكر كردن تصميم بگيرم و نظرم رو به همسرم بگم... اميدوارم اين تصميماتي كه ميگيرم فقط حرف نباشه و من بتونم به موقع عمل كنم..........

    فعلا خدا رو شكر همه چيز خوبه ...همسرم هم متقابلا دارن بامن همراهي ميكنند... دارم سعي ميكنم همينطور با احترام باهاش حرف بزنم..........
    بنده خدا فعلا تو شوكه كه چرا من يك دفعه 360 درجه تغيير كردم پنجشنبه ميگفت مطمئنم مخت يه جا خورده!!!!!!!!!!

    بچه ها فقط مي ترسم دوباره همه چيز بهم بخوره..........دوباره برگردم سرخونه اول.....اميدوارم خدا كمكم كنه.....

    چندتا از اخلاق هاي بدي كه دارم و هميشه همسرم ميگه اينه كه من كينه اي - عجول - قد و يك دنده - لجبازم... كم كم بايد صبرم رو زياد كنم(چطوري) تا بتونم جمع زندگيمو داشته باشم .مسائل رو با هم قاطي نكنم. و اگه قراره به سمت اصلاح خودم برم راه درست رو انتخاب كنم.

    دعاگوي همتون هستم.

  3. 3 کاربر از پست مفید azar58 تشکرکرده اند .

    azar58 (سه شنبه 22 اردیبهشت 88)

  4. #33
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: زندگي با ظاهري زيبا ولي باطني سرشار از مشكلات و اختلافات

    اول از همه اين همه ترس از اينكه همه چيز دوباره خراب بشود به دلت راه نده و بگو مطمئني كه همه چيز خوب وعالي پيش خواهد رفت و حالا كه متوجه اشتباهاتم شده ام دوباره سر پله اول به هيچ عنوان برنمي گردم چرا كه مي دانم راه خوشحال كردن خودم را پيدا كرده ام و شوهرو بچه ام هم از خوشحالي من هميشه خوشحال خواهند بود .

    يادت باشه هر جور فكر كني همان در زندگي برايت اتفاق مي افتد . مثبت انديش و درست انديش باش و نواقص رفتاري ات را درست كن .

  5. 3 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (سه شنبه 22 اردیبهشت 88)

  6. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 31 خرداد 88 [ 09:51]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    3,008
    سطح
    33
    Points: 3,008, Level: 33
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگي با ظاهري زيبا ولي باطني سرشار از مشكلات و اختلافات

    آني عزيز ممنون از راهنماييت ......دارم تمام تلاش خودمو ميكنم.......

  7. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 خرداد 88 [ 07:07]
    تاریخ عضویت
    1388-1-24
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    3,215
    سطح
    35
    Points: 3,215, Level: 35
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 135
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگي با ظاهري زيبا ولي باطني سرشار از مشكلات و اختلافات

    سلام عزيزم
    همه پست هاي تو رو خوندم . خدا رو شكر كه زود دست به كار شدي .
    به نظر من باطن زندگي شما خوب بوده وهست فقط بايد يه دستي به سر و روش مي كشيدي كه داري اين كار رو انجام مي دي.
    مي دوني شادي در درون ماست كشفشكن.
    به فرزندت فكر كن و به آينده ي روشني كه مي تونيد براش بسازيد.

  8. کاربر روبرو از پست مفید درخت سبز تشکرکرده است .

    درخت سبز (سه شنبه 22 اردیبهشت 88)

  9. #36
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: زندگي با ظاهري زيبا ولي باطني سرشار از مشكلات و اختلافات

    تلاش شما واقعا ستودني است . آفرين . آذر نمونه كاملي است . بايد از او درس بگيريم

    نتيجه
    خانم ها نگهدار و پاسدار و حافظ رابطه با همسر هستند .
    كافي است خانمي قصد كند از مهارتهايش خوب و درست بهره مند شود و تمام افراد دخيل در رابطه را به سمت حس خوشحالي و رضايت هدايت كند.
    مردان در محيط خانواده تابع هستند و رام به شرط و شروطها .

    نتيجه كلي :آقايان خيلي گناه دارند [size=medium]

  10. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: زندگي با ظاهري زيبا ولي باطني سرشار از مشكلات و اختلافات

    خانوم آنی عزیز چقدر خوب و با نمک جملاتتون رو بیان کردید
    مرسی

  11. کاربر روبرو از پست مفید del تشکرکرده است .

    del (دوشنبه 21 اردیبهشت 88)

  12. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 31 خرداد 88 [ 09:51]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    3,008
    سطح
    33
    Points: 3,008, Level: 33
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگي با ظاهري زيبا ولي باطني سرشار از مشكلات و اختلافات

    سلام به همه دوستاي خوب و نازنينم

    آني عزيز ممنون از اينهمه دلگرمي.......شايد اگه شما دوستان خوبم اين تلنگر رو به من وارد نمي كرديد شايد بعد از چند سال با اين رفتار و اخلاقم زندگيم نابود ميشد......البته اميدوارم كه با كمك خداي مهربون بتونم تا آخرش ادامه بدم.........

    دوست عزيز درخت سبز از شما هم ممنونم.........

    فعلا خبر خاصي نيست و من دارم سعي ميكنم در تمام شرايط محيط خونه رو شاد و دور از استرس نگه دارم....راستش شوهر من خيلي خيلي دير شرايط رو قبول ميكنه...و خيلي خيلي سرسخته (براي پذيرش هر مسئله نياز به زمان خيلي طولاني داره........اما وقتي قبول كنه ديگه تا آخرش پاش مي ايسته.......مثلا همين بچه ........يكي از شرايطش اين بود كه 5 سال بعد از ازدواج (جداي دوران عقد) بچه دار نشيم منم قبول كردم اما بعد از 5 سال كلي رو مخش راه رفتم كه مهلتت براي بچه تموم شده و من بچه مي خوام........كلي گريه و التماس....(البته دير قبول كردن همسرم دلايل زيادي داشت كه شايد تا حدودي منطقي بود و با توجه به اينكه خودش در كودكي ضربه بدي خورده بود كمي مي ترسيد..........)به هر حال خدا خيلي دوستمون داشت و زياد ما رو منتظر نداشت ........اما حالا براي بچش داره سنگ تموم ميزاره .بهش قبلا ميگفتم تو كه نمي خواستي پس چي شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    الان هم تا به شرايط جديدي كه دارم تو خونه و زندگيش اجرا ميكنم عادت كنه خيلي طول ميكشه.........فقط از خدا صبر مي خوام. الان چون نمي خوام ديگه سر به سرش بزارم دائم دارم رفتارم رو كنترل ميكنم........ولي خداييش خيلي سخته....در تمام شرايط آروم باشي و لبخند بزني و شوهرت رو دلداري بده..........

    اما تغييرات شوهرم: از قبل كمي آروم تر شده....اونم با احترام باهام حرف ميزنه.....سر درداش خيلي بهتره.

    ديروز هم نامه اي چند خطي براش نوشتم و بهش گفتم دوستش دارم و تا حالا بخاطر خودخواهيام خوبي هاشو نديدم........

    دائم به خودم اطمينان ميدم كه از پس همه چيز بر ميام............به جز يك مورد.........كه وقتي بهش فكر ميكنم همه وجودم سرشار از استرش ميشه........ مادر شوهر........ كه هيچ كس از دست زبونش در آسايش نيست......مي دونم كه همه عروس ها يه جورايي با اين مسئله مشكل دارند اما چكار ميشه كرد جز تحمل ...شما ها در مقابل حرفها و طعنه ها كه مي شنويد چكار ميكنيد؟؟؟؟؟؟؟؟منتظر نظراتتون هستم

    التماس دعا

  13. 2 کاربر از پست مفید azar58 تشکرکرده اند .

    azar58 (سه شنبه 22 اردیبهشت 88)

  14. #39
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: زندگي با ظاهري زيبا ولي باطني سرشار از مشكلات و اختلافات

    احترام در مقابل يك مادر واجب است . قرار نيست هيچ پدر و مادري همانگونه باشد كه ما دلمان مي خواهد . آنها هم آزادند كه هر گونه دوست دارند رفتار كنند مخصوصا كه در شرايط سني آنها كمتر امكان تغيير وجود دارد و اين هم در صورتي ميسر است كه خودشان دلشان بخواهد .
    شما بايد مادر و مادر شوهر خودت را همانگونه كه هستند قبول كنيد و تا بي نهايت هم به آنها احترام بگذار چرا كه مادر هستند و از روي دلسوزي ممكن حرفي بزنند و يا كاري بكنند كه مورد تاييد نباشد ولي به هر روي قرار نيست كه همه اعمال مردم روي كره زمين مورد تاييد ما باشد .

    متاسفانه ما قدر بزرگ تر ها را آنگونه كه بايد نمي دانيم و وقتي كه بار سفر بستند تازه مي فهميم چه گوهر بي همتايي بوده اند . هر كس از اين دنيا برود جايش خالي خواهد بود . پس قبل از اينكه متهم به مرده پرستي شويم با جان ودل در كنارشان با مهر زندگي كنيم و اين ديدگاه مادر شوهر عروس را كه مختص ايران است را تغيير دهيم . خدا سايه مادر شوهر و مامان خودتان را از سرتان كم نكنيد .

    يك كم با دقت و با وجدان به حرفهاي مادر شوهرت فكر كن . ببين واقعا بي ربط بوده ؟! آيا حرفهاي مشابه ايشان را از دهان مادر خودت نشنيده اي ؟!‌

  15. کاربر روبرو از پست مفید ani تشکرکرده است .

    ani (سه شنبه 22 اردیبهشت 88)

  16. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 31 خرداد 88 [ 09:51]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    3,008
    سطح
    33
    Points: 3,008, Level: 33
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگي با ظاهري زيبا ولي باطني سرشار از مشكلات و اختلافات

    آني عزيز كاملا حرفهاي شما رو قبول دارم و تا حالا تقريبا همينطور بوده.........
    اما مشكل ما اينه كه مادر شوهرم اصلا زن عاقلي نيست.......از روي دل حرف ميزنه تا حالا 3 بار بخاطر رنجوندن من ازم حلاليت خواسته.......به قول شوهرم: اگه مادرم عاقل بود من اينقدر ضربه تو زندگيم نمي خوردم(از نظر روحي. تحصيلي. مالي......)
    راستش اصلا فكر نمي كنه و حرف ميزنه بعدش ميبينه خيلي بد حرف زده عذرخواهي ميكنه. خواهر شوهر و برادر شوهرم تا حالا صدها بار بهش تذكر دادند........(البته با مادر و پدر و خواهر و برادرش هم همينطوره)
    از هفته پيش كه اومدم به سايت شما با خودم تصميم گرفتم كه هر چي برام ناخوشايند باشه فقط براي رضاي خدا تحمل كنم.......
    وقتي پست چكامه رو خوندم (بحث طلاق) ديدم چقدر بعضي از شرايطمون در گذشته شبيه هم بوده و اون باصبر همه چيز و درست كرده...پس حتما منم مي تونم.........


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عدم اطلاع خانواده از قصد و تاريخ عمل زيبايى روى بينى و چانه من
    توسط بركه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 02 مهر 95, 14:22
  2. خلاصه با هم بسازيد
    توسط setareh در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 بهمن 87, 13:01
  3. رمز و راز واژه هاي زشت و زيبا در زندگي !
    توسط keyvan در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 دی 87, 10:42
  4. ارزيابي وضع بي نماز
    توسط hossein.tajalla در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 04 آبان 87, 12:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.