احترام در مقابل يك مادر واجب است . قرار نيست هيچ پدر و مادري همانگونه باشد كه ما دلمان مي خواهد . آنها هم آزادند كه هر گونه دوست دارند رفتار كنند مخصوصا كه در شرايط سني آنها كمتر امكان تغيير وجود دارد و اين هم در صورتي ميسر است كه خودشان دلشان بخواهد .
شما بايد مادر و مادر شوهر خودت را همانگونه كه هستند قبول كنيد و تا بي نهايت هم به آنها احترام بگذار چرا كه مادر هستند و از روي دلسوزي ممكن حرفي بزنند و يا كاري بكنند كه مورد تاييد نباشد ولي به هر روي قرار نيست كه همه اعمال مردم روي كره زمين مورد تاييد ما باشد .
متاسفانه ما قدر بزرگ تر ها را آنگونه كه بايد نمي دانيم و وقتي كه بار سفر بستند تازه مي فهميم چه گوهر بي همتايي بوده اند . هر كس از اين دنيا برود جايش خالي خواهد بود . پس قبل از اينكه متهم به مرده پرستي شويم با جان ودل در كنارشان با مهر زندگي كنيم و اين ديدگاه مادر شوهر عروس را كه مختص ايران است را تغيير دهيم . خدا سايه مادر شوهر و مامان خودتان را از سرتان كم نكنيد .
يك كم با دقت و با وجدان به حرفهاي مادر شوهرت فكر كن . ببين واقعا بي ربط بوده ؟! آيا حرفهاي مشابه ايشان را از دهان مادر خودت نشنيده اي ؟!








علاقه مندی ها (Bookmarks)