به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 48

Threaded View

  1. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 94 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1387-6-22
    نوشته ها
    335
    امتیاز
    7,315
    سطح
    56
    Points: 7,315, Level: 56
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    467

    تشکرشده 462 در 208 پست

    Rep Power
    51
    Array

    RE: راهنماییم کنید-خواستگارجدید

    النای عزیز اگر "واقعاً " به دنبال راه حل هستی من کتاب های آنتونی رابینز رو بهت پیشنهاد می کنم به خصوص 5 جلد نیروی بی کران. 2 جلدش رو هم که بخونی کلی موثره، روی من خیلی تاثیر گذار بوده ، یه انسان موفقه ، کسیه که از مشکلات راه حل می سازه ، و کاملاً مثبت و با انرژیه.هر وقت کتاباش رو می خونم انقدر انرژی می گیرم که حس می کنم هیچ چیز جلودارم نیست.
    یادت باشه این حرفیه که من به همه می زنم و همیشه هم خودم انجامش می دم ، منتظر کسی نباش تا خوشی رو بهت هدیه کنه این خودت هستی که می تونی خودت رو شاد کنی و زندگیت رو بسازی.
    دو جمله از رابینز همیشه الگوی زندگیه منه ،یه نگاهی به امضای من بنداز.

    "چیزی به نام شكست وجود ندارد، آن چه هست نوعی نتیجه است"
    اگر این جمله رو باور داشته باشی می دونی این رفتار خواستگارها رو چطور تعبیر می کنی؟
    در درجه ی اول احساس شکست نمی کنی چون "نتیجه" وجود داره و نه شکست ،خوب ... حالا شما به چه نتیجه ای رسیدی؟ "به نتیجه ی مطلوب نرسیدی" فرق بین این دو جمله رو نگاه کن:"به نتیجه ی مطلوب نرسیدم" با "باز هم تحقیر شدم" جمله ی دوم فاجعه آمیزه و یک حس بسیار بد رو القاء می کنه ولی اگر جمله ی اول رو به خودت بگی چقدر موضوع برات بزرگ می شه؟ آیا نمی تونی راحت تر این قضیه رو قبول کنی و از کنارش بگذری؟
    اما بعد از اینکه متوجه شدی به نتیجه ی مطلوب نرسیدی یه سوال برت پیش میاد، حتماً علتی بوده که مانع شده تا من به نتیج ی مطلوب نرسم؟! النای عزیز... این علت کسی جز خودت نیست، استرس و روح نا آرام تو و افکار مطلاتمت به تو اجازه ی جلب کسی رو نمی ده. تا وقتی این افکار و برداشت های بد و استرس در تو هست این واقعه اونقدر تکرار می شه تا بالاخره این درسی رو که باید از زندگی یاد بگیری و سعی کنی خودت رو اصلاح کنی.

  2. کاربر روبرو از پست مفید *nadia* تشکرکرده است .

    *nadia* (سه شنبه 22 اردیبهشت 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 86
    آخرين نوشته: شنبه 29 اردیبهشت 97, 00:23
  2. شرایط زندگی من و اومدن خواستگار..لطفا راهنماییم کنید من چطوربرخوردکنم
    توسط Kimiya.khanom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 شهریور 96, 04:50
  3. یک خواستگار برای من اومده، لطفا راهنماییم کنید
    توسط آوای دل در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 31 مرداد 94, 12:45
  4. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 فروردین 94, 16:14
  5. ای آیینه! من مال خدا هستم
    توسط baran.68 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 مرداد 89, 00:13

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.