مونس عزیزم احساسات شما خیلی ناب هستند خیلی باید مراقب خودت باشی تا کسی شما و احساسات ناب و زیبای شما را به بازیچه نگیرد
من مخالف اشنایی و داشتن ارتباط دختر و پسر به صورت غیر رسمی هستم تا به حال از خودت پرسیدی که این اقا که قبلا به خواستگاری ان دختر خانم رفته بود چرا به خواستگاری شما نیامد؟ ( اقای که قبلا به خواستگاری رفته یعنی امادگی ازدواج را داشته )
عزیزم همان طور که دوستان گفتند خدا شما رو خیلی دوست داره که خیلی زود ماهیت این اقا برای شما روشن شد
فقط یه تجربه کوچولو و اون هم این که اقایون از خانم هایی که تمام عشق و محبت شون کف دستشون باشه زیاد خوششون نمی اد باید به اقایون اجازه داد تا خودشون عشق و محبت رو درخواست کنند و بدست بیارن
از صمیم قلب برایت ارزوی خوشبختی می کنم و امیدوارم بهترین ها نصیبت شود








علاقه مندی ها (Bookmarks)