النای عزیز حرف شما مانند آن است که بنده در خواستگاری وقتی از دارایی ام سوال می شود بگویم خود دختر شما چه چیزی دارد ( از مال و اموال) که توقع دارد من دارایی داشته باشم!!؟
البته یادتون نره ، خانومها معمولا زیباترند (همان طور که آقایان معمولا قدبلندتر، قوی تر و.. هستند) پس داشتن این زیبایی اگر برای آقایان حسن محسوب شود برای خانومها نداشتنش یخورده انتخاب رو دشوار می کنه!! هرچند من به شخصه یک فرد نسبتا زیبا و نه زیبایی که زیبایش به چشم بیاید را در صورتی که انسان گونه رفتار کند به شخص زیبا ترجیح می دهم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)