سلام عزيزم
همه پست هاي تو رو خوندم . خدا رو شكر كه زود دست به كار شدي .
به نظر من باطن زندگي شما خوب بوده وهست فقط بايد يه دستي به سر و روش مي كشيدي كه داري اين كار رو انجام مي دي.
مي دوني شادي در درون ماست كشفشكن.
به فرزندت فكر كن و به آينده ي روشني كه مي تونيد براش بسازيد.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)