eferia شما چي فكر مي كنيد؟ شما فكر مي كنيد اين عادلانه است كه من تا سي و چند سالگي كار كنم و دختر خانوم ور دل مادر پدرشون بشينند و بعد من با ايشون كه همسن من هستند ازدواج كنم؟
من موافق ازدواج با همسن خودم هستم. ولي حرفم اينه كه خانومها بالاخره مشخص كنند تكليف آقايونو بد نيست!! نمي شه كه تا ابد هر چي اونها مي خوان بشه. بابا من خواستگاري دختر همسن خودم رفتم پدر بزرگوارشون به جرم نداري بدون توجه به مدرك .... تف هم تو صورتم ننداختند!!! ديگه سياه بازي بسه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)