mke عزیز
لطفا یه نگاه به امضاتون بندازین بعد هدفتونو از ازدواج و ملاکهای انتخاب همسر بفرمایید!!!
امضاتون فقط جنبه تزئینی داره؟ جذابیت و لطافت و ظاهر پس چیه؟
آیا آقایون پیر نمی شن؟ موهاشون سفید نمی شه؟ جذابیت چهرشون کم نمی شه؟ پس دخترخانمهای جوان هم حق دارند به آقایون 30 تا 35 ساله که دیگه حوصله جوونی کردن همسر 18 سالشو نو ندارن دیگه حتی نگاه نکنند. چه برسه در مورد ازدواج فکر کنند!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)