دوست عزیزم
میفهمم که سخته بخصوص برای دختری که قبل از ازدواج استقلال داشته اما بزار یه تجربه ای رو بگم بهت : دایی من هم بشدت روی تنها بیرون رفتن خانمش و وضع ظاهریش حساس بود، اوایل همسرش ناراحتی می کرد اما کم کم بی تفاوت شد و به حرفاش گوش کرد و سرشو تو خونه با خیاطی و .. گرم کرد بعد از 5-6 سال حساسیت دایی من بکلی از بین رفت و الان کاملا آزاده که هرجایی میخواد بره. گاهی وقتا مردا اوایل ازدواجشون حساسن و به مرور حس اعتماد بیشتر میشه و دست از این رفتار بر میدارن. البته به شرطیکه دچار بیماری بدبینی نباشن که فکر نمیکنم همسر شما اینجوری باشه.
شاد باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)