سلام roz-zard
برای اینكه اعضاء تالار همدردی بهتر بتوانند روی مشكل كنونی شما تمركز كنند و با شما صحبت كنند، پیشنهاد می دهم ،مطالب خود را در همان تاپیك جدیدی كه ایجاد كرده اید، ( تكلیف من چیه ) پیگیری كنید. اگر هم خواستید به سابقه مشكلاتت اشاره كنی،كافیست لینك این تاپیك را در آنجا قرار دهید. من هم در همان تاپیك جدیدتون جواب برایتان قرار داده ام.
این موضوع هم برای اینكه مشكلات قبلی و فعلی شما تفكیك شود، می بندم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)