من باهات موافقم....
"توی این دوره مهم نیست که چی گفته میشه...
مهم اینه که کی داره این حرفو میزنه"
تشکرشده 6 در 4 پست
من باهات موافقم....
"توی این دوره مهم نیست که چی گفته میشه...
مهم اینه که کی داره این حرفو میزنه"
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)