به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مهر 88 [ 19:01]
    تاریخ عضویت
    1387-11-26
    نوشته ها
    343
    امتیاز
    8,997
    سطح
    63
    Points: 8,997, Level: 63
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    331

    تشکرشده 338 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طلب راهنمایی و همدردی

    سلام دوستان مهربونم(النا61، کاترین،philosara،نقاب،rose)
    کاش می شد دستان نازنینتون را که زحمت نوشتن برا من کشیدن را ببوسم و تشکر کنم به خاطر وقتی که واسه من هزینه کردید.
    اجرتون با خود اوس کریم
    مهربونایی که خواستین بیشتر توضیح بدم چشم.
    ... اونا من را به خاطر ظاهر و اندامم تحسن کردند. و از اول هم این جنبه، آنها را به سمتم کشید و شاید هیچ مهم نبود که تا به حال چه زحمتی برای خودم و شخصیتم کشیده بودم یا چه تلاشی برای من شدن کردم... و این گروه گفتن که تحصیلات، وجه اجتماعی و شغلی من هیچ عاملی برای انتخابشان نبوده و اهمیتی نخواهد داشت.
    ...برخی نیز از ابتدا نمی دانستند چه موقعیتی اجتماعی دارم و بعد از دانستن بسیار نگران می شدند که نکنه این باعث برتری من بر آنها شود...
    دوست نازنینم بله، زمان زیادی برای شناخت صرف می کنم تا حدی که خانواده ام دیگه شاکی می شن که چرا اینقدر طولش می دی... (آخه خیلی سعی می کنم که کنار بیام )
    دوستان خوبم در دنیای واقعی شخصیتم اجتماعی، صادق و رک می باشد ... و شناخت شخصیت واقعیم چندان دشوار نیست. ( philosara جونی در دنیای مجازی به دلیل اینکه نمی خواهم شخصی را برنجونم کمتر نظر شخصی می دم چون می دونم از ویژگی های این دنیای مجازی برداشت سوء می باشد. که هرگز دوست ندارم شخصی را برنجانم. اما چشم خوده خودم می شوم.)

    نقاب جونی می دونم اولین دلیل برای جذب ظاهره اما واسه من اولین و آخرینش بود
    در خیابان که بماند...در محل کارم در محیطهایی که فکرشو نمی شه کرد... می دونی مهربون بعضی وقتا مثلا در رابطه کاری با همکارام که خیلی هم واسشون ارزش قائل بودم اما بعد از گذشت چندی دیدم وای پناه بر خدا ... باز هم از کسی که شما فکرشو نمی کنی... اصلا شاید این باعث شده کارم پیش بره و خودشون اینو گفتنننننننن

    دوستان عزیزم هدفم از این تاپیک این بود که بدونم آیا من باید با این قضیه کنار بیام و یه بله بدم و خیال جمعی را راحت کنم یا نه؟ یا اینکه باز بشینم تا اونی که باید بیاد. آخه این روزها باز از اون مدل خواستگارای محترمی داشتم که یه هو با دیدنم خودشون را با من تو ابرها تصور کردن...
    از اون طرف خودم را می شناسم که سازش پذیرم و می تونم با شرایط کنار بیام و از طرفی هم خانوادم دیگه صبر و تحمل ندارن باز مجرد بمونم و دوستانم که میگن خوش به حالت اگر ما جای تو بودیم...

    ممنونم از اینکه من را تحمل می کنید.
    خیلی تشکر می کنم از راهنمایی های ارزنده شما.
    خدا خیرتون بده

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آبان 89 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-19
    نوشته ها
    315
    امتیاز
    4,432
    سطح
    42
    Points: 4,432, Level: 42
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 94 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طلب راهنمایی و همدردی

    نقل قول نوشته اصلی توسط estar7

    و شاید هیچ مهم نبود که تا به حال چه زحمتی برای خودم و شخصیتم کشیده بودم یا چه تلاشی برای من شدن کردم... و این گروه گفتن که تحصیلات، وجه اجتماعی و شغلی من هیچ عاملی برای انتخابشان نبوده و اهمیتی نخواهد داشت.
    با سلامی دوباره به دوست عزیزم
    ولی فقط یه سوال ازت داشتم به نظرت کار کردن روی خودت و شخصیتت و بالا رفتن درک و شعور کسی در زندگی ربطی به تحصیلات و وجهه اجتماعی او داره
    چه بسیار انسانهایی (مرد و زن)که موقعیت های بسیار عالی داشتن اما از نظر شعور زیر صفر بودن و من نمنونه های زیادی میتونم بیارم از کسی که اینقدر در زندگی فقط و فقط درس خونده که عملا از کوچکترین مسائل و اگاهی هایی که در زندگی باید که رعایت کنه عملا بی خبر بوده (البته من قصد توهین به کسی رو ندارم)

    ایا خیلی دوست داری که کسی بدون توجه به روحیات و توانایی های و خصوصیات اخلاقی و پاکی تو و...سایر خصوصیات خوب تو فقط به صرف اینکه یه زن میخواد که تحصیلات بالا داشته باشه و شغل خوبی داشته باشه بیاد باهات ازدواج کنه

    واقعا این ملاک تو را راضی می کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
    یا اینکه به نظرت کار کردن روی شخصیت فقط این هست که تحصیلاتت بره بالا و....!!!!!!!!!


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.