سلام فافا چه ساده و روون به سوالات جواب دادي
از اينكه توي اين ركود بازار شغل آزاد داري راضي هستي يا آرزو مي كردي يه مهندس حقوق بگير بودي؟ و اين همه تنش رو متحمل نمي شدي؟
مثل اينكه ديگه كسي به صندلي داغ نمي ياد![]()
تشکرشده 59 در 40 پست
سلام فافا چه ساده و روون به سوالات جواب دادي
از اينكه توي اين ركود بازار شغل آزاد داري راضي هستي يا آرزو مي كردي يه مهندس حقوق بگير بودي؟ و اين همه تنش رو متحمل نمي شدي؟
مثل اينكه ديگه كسي به صندلي داغ نمي ياد![]()
N.DELNAZ (دوشنبه 21 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)