سلام بر دوستان عزیز من با فافا1360 هماهنگی های لازمه رو به عمل اورده بودم
قرار بود بیاد نمی دونم چرانیومده.
حالا استثناء 2 روز دیگه صبر میکنیم اگه نیومدن نوبت رو میدیم به گلپر خانوم.با تشکر
18 و 19 اردیبهشت.
تشکرشده 1,607 در 499 پست
سلام بر دوستان عزیز من با فافا1360 هماهنگی های لازمه رو به عمل اورده بودم
قرار بود بیاد نمی دونم چرانیومده.
حالا استثناء 2 روز دیگه صبر میکنیم اگه نیومدن نوبت رو میدیم به گلپر خانوم.با تشکر
18 و 19 اردیبهشت.
کنجکاو (شنبه 19 اردیبهشت 88)
تشکرشده 1,607 در 499 پست
سلام در اینجا دعوت میشود از
گلپر تا در صندلی داغ شرکت فرمایند
لذا هماهنگی های لازمه در قبل به عمل امده.
واز جناب فافا 1360 تقاضا می فرمایم هر وقت امدن به سوالات پاسخ دهند.
گلپر عزیز شما 20 و 21 اردیبهشت را فرصت دارید تا به سوالات پاسخ دهید.
با تشکر
سلامت باشید![]()
کنجکاو (شنبه 19 اردیبهشت 88)
تشکرشده 59 در 40 پست
گلپر عزيز سلام
از روي عادت مي يايي تالار يا انگيزه خاصي تو رو ترغيب مي كنه به تالار سر بزني
N.DELNAZ (دوشنبه 21 اردیبهشت 88)
تشکرشده 46 در 36 پست
گلپر جان سلام امیدوارم شما دیگه به سوال های بچه ها جواب بدی :D:D
1-گلپر یعنی چه و چرا گلپر ؟
2-گلپر انگیزش از اومدن به تالار چیه ؟
3-با کبک و گلپر و دروغ و ستاره جمله بساز
4-چای . نسکافه . قهوه . کدوم بیشتر دوست داری؟
5-دوست داشتنی فرد تو زندگیت ...صمیمی ترین فرد....مهربان ترین فرد...
6-گلپر چند ساله است و مجرد یا متاهل
سوال هام تموم شد ببخشید اگه طولانی شد اگه دوست داشتی جواب بده![]()
خاطره* (دوشنبه 21 اردیبهشت 88)
تشکرشده 114 در 77 پست
با عرض سالم وپوزش از همه وستان
ی مدتی از لحاظ روحی شدیدا بهم ریخته بودم و نمیتونستم کاری بکنم اماکنجکاو عزیز اگه اجازه هست فعلا به سوالای دوستان جواب بدم تا دوباره که نوبت من شد باز هم در خدمتم+
fafa1360یعنی چه؟
مخفف اسمم فرشید که دوستان میگن ف ف البته آخرش دو تا ف ی فتحه بزارین و تارخ تولدم 1360
نظرت درباره مراسم خواستگاري چيه ؟
[color]بسیار هیجان انگیز اما شیرین[/color]
چه ماشيني دوست داري ، چه رنگي ، چه گلي ، چه خوراكي ، چه ميوه اي، چه درختي ، چه جايي براي سفر ، كجا احساس آرامش مي كني ، چه چيزي برات تشنج ايجاد مي كنه ؟
[color]ماشین زیاد برام فرق نداره فقط ی چیزی که منو این ور و اونور ببره.آبی.یاس.چلو مرغ.سیب.نخل.خونه خدا.تو خونه.بد قولی [/color]
اگه يه روز رييست بياد و بدون دليل عصباني باشه و بهت گير بده چكار مي كني ؟
[color]خوشبختانه رئیس ندارم اما فکر میکنم صبر کنم تا آروم بشه بعد با هم صحبت کنیم[/color]
اگه شب خواب امتحان ببيني چه احساسي بهت دست مي ده ؟
[color]سعی میکنم خوب امتهان بدم:P[/color]
دوست داري تاب سواري كني و بستني چوبي بخوري؟
[color]صد البته و گاهی هم این کارو میکنیم وقتی با دوستان میریم پارک وتنهاییم[/color]
2 -چند سالته و در حال حاظر شاغلی یا نه ؟ 3-مجردی یا متاهل؟کوچولو داری:
[color]سال28-مدیر عامل شرکت ساختمانی-داشتم متاهل میشدم اما....-نه ندارم عزیزم[/color]
نظرت درباره ماه چيه ؟
[color]ی زیبایی و ی نشونه از خدا.........[/color]
شب را بيشتر دوست داري يا روز رو؟
[color]روز رو چون همه در حال تکاپو و فعالیتن[/color]
بارون يا برف ، زندگي يعني چي ، زندگي ات الان چه رنگيه ، دوست داري كه رنگ ديگه اي داشته باشه يا همين شكلي خوبه ؟
[color]برف-تکاپو چست و خیز و در یک کلام زندگی یعنی زندگی...به لطف خدا الاندوباره آبی شده.نه همین عالیه آبی=آرامش[/color]
يكي از آرزوهات كه تا به حال برآورده شده و مهم بوده را بگو ؟
[color]باور کن هر آرزوی منطقی که از خدا می خوام برام برآورده میکنه.آخریش همین آبی شدن دوباره زندگیم[/color][color]
.
قرمز يا آبي ؟
تیم ملی:P من زیاد فوتبالی نیستم اما رزمی کارم و رزمی رو دنبال میکنم
رياضي يا انشا ؟
هر دو ریاضی آخه آخرش جواب داره و انشاء هم چون آرزوهامون رو توش مینویسیم و...
جنگل يا دريا ؟
دریا
آسمون يا كوه ؟
آسمون
دفتر يا كتاب؟
دفتر
درباره مادر يه جمله بگو
مهربونی
-چه کسی رو بیشتر از همه تو دنیا دوست دار یبعد خدا ؟
مامانم
5-با این کلمات جمله بساز= گل . فافا. مادر. خدا.مرسی سوالام و جواب بده؟؟؟؟؟
خدایا مرسی که منو از این مشکل آخری هم نجات دادی ولی به خاطر روی گل مادرم جواب سوالم رو بدهآخه مگه من تو زندگیم به کسی خوبی کردم که تو این همه به من خوبی میکنی؟؟![]()
fafa1360 (دوشنبه 21 اردیبهشت 88)
تشکرشده 59 در 40 پست
سلام فافا چه ساده و روون به سوالات جواب دادي
از اينكه توي اين ركود بازار شغل آزاد داري راضي هستي يا آرزو مي كردي يه مهندس حقوق بگير بودي؟ و اين همه تنش رو متحمل نمي شدي؟
مثل اينكه ديگه كسي به صندلي داغ نمي ياد![]()
N.DELNAZ (دوشنبه 21 اردیبهشت 88)
تشکرشده 375 در 164 پست
سلام و بخاطر جوابها ممنون
خوشحالم كه بالاخره نشستين روي صندلي مي شه بپرسم يكي از جوابها گفتيد كه داشتم متأهل مي شم اما ... اين سه نقطه يعني چي
او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!
تشکرشده 498 در 242 پست
بچه ها فکر نکنم گلپر بیاد. نوبت رو به کس دیگه بدید![]()
تشکرشده 1,607 در 499 پست
سلام از همه بخاطر این همه هرج ومرج پوزش می خوام.
حالا فعلا 21 و 22 اردیبهشت رو دوباره به فافا وقت میدیم که این سوالات رو
جمع و جور کنه و جواب بده.
راستی 22 روز تولدمه.
گفتم بگم بد نیست.
نپرسید چند ساله می شم
چون جواب میدم؟؟
یه سال بزرگ تر میشم.
متشکرم
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
كنجكاو جان تولدتان پيشاپيش مبارك.
اميدوارم به مدد توانايي خود و ياري حق ، دست زندگي هيچوقت بر دلتان مضراب غم ننوازد .
پاينده باشيد و برقرار زير سايه بزرگترها و شانه به شانه روح زندگي و خيال و شادماني كوچكترها . [b]
ani (سه شنبه 22 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)