خوبه والا......با این اوضاع .....:cool:....(دخترهای متوقع و...)
انتظار دارین..به عنوان مثال من نوعی با مدرک دکترا ...کار عالی ...خونه ...ماشین ...کلی پس انداز و...تیپ و قیافه خوب و....برم یه نفر رو بگیرم که 30 -35 سالش باشه!!!؟......:D.....اتفاقا دیروز صبح یکی از استادای خودمون رو دیدم(دوره لیسانس....) از استادای عالی ما بود(چندین سال هم خارج بود و...) الان هم با 57 سال سن با یه دختر 23 ساله لیسانس ازدواج کرده و دیدم یه کوچولو بغلش بود....گفتم شما هم آره!............بعد از کلی خوش و بش و..کلی صحبت...خداحافظی کردیم....دمش گرم کار درستش هم همینه!...