نميدونم چرا ذهنم راحت نميشه تازه اين رابطه رو با تمام تلخي هاش فراموش كرده بودم كه باز جدا شدن پدر و مادرم داره منو ازار ميده
خدايااااااااااااااااااااا اااااااااااااااا يه كاري كن برام.
دارم دق ميكنم تحمل ندارم
تشکرشده 26 در 19 پست
نميدونم چرا ذهنم راحت نميشه تازه اين رابطه رو با تمام تلخي هاش فراموش كرده بودم كه باز جدا شدن پدر و مادرم داره منو ازار ميده
خدايااااااااااااااااااااا اااااااااااااااا يه كاري كن برام.
دارم دق ميكنم تحمل ندارم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)