به نظرم بهتره به همسرتون اعتماد کنید و بدبین نباشید ...... با هماهنگیه همسرتون به اون خانوم زنگ بزنید بلکه با این کارتون اون هم پشیمون بشه ......براتون آرزوی موفقیت میکنم امیدوارم مشکلتون زودتر حل بشه![]()
تشکرشده 11 در 5 پست
به نظرم بهتره به همسرتون اعتماد کنید و بدبین نباشید ...... با هماهنگیه همسرتون به اون خانوم زنگ بزنید بلکه با این کارتون اون هم پشیمون بشه ......براتون آرزوی موفقیت میکنم امیدوارم مشکلتون زودتر حل بشه![]()
mojt@ba (چهارشنبه 30 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)