سلام
نمیدونم چی باید بگم فقط میدونم که ناامیدی بدترین چیزیه که یه انسان میتونه بهش دچار بشه . انسان تا اون لحظه ای که امید داره( حتی اگه بدترین آدم روی زمین هم باشه) میتونه درست بشه میتونه بنده خوبی بشه . هیچ موقع به خودت اجازه نده که ناامیدی به تو غلبه کنه..یه پسرخاله داشتم که به خاطر خیلی از مسائلی که خیلی راحت میشد با کمی تلاش حلش کرد هی آیه یاس میخوند ناامید بود و از دنیا خسته شده بود همیشه آرزوی مرگ میکرد و همش فکرش مرگ بود تا این که تو سن 21 سالگی هم تصادف کرد و فوت شد ...... آره چون ناامید بود از بس از مردن حرف زد که آخر مرگ به سراغش اومد .همیشه خوشبین باش به آینده و به خودت و توانایی هایی که تو وجودت هست ایمان داشته باش همیشه خدا رو یاور خودت بدون و مطمئن باش اگه به اون توکل کنی پشیمون نمیشی .... همین که فهمیدی مادر خوبی نبودی خودش یه امتیازه چون حالا میتونی به گذشتت نگاه کنی و اشتباهاتت رو تصحیح کنی ..تلاش کن و تلاش و تلاش کن و هیچ موقع تا زمانی که زنده هستی از تلاش کردن برای بهتر شدن دست برندار.








علاقه مندی ها (Bookmarks)