از امام علی (ع) آموخته ام که:
التماس به خدا شجاعت است اگر بر آورده شود رحمت است اگر بر آورده نشود حکمت است
التماس به خلق خدا ذلت است اگر بر آورده شود منت است اگر بر آورده نشود خفت است![]()
تشکرشده 103 در 36 پست
از امام علی (ع) آموخته ام که:
التماس به خدا شجاعت است اگر بر آورده شود رحمت است اگر بر آورده نشود حکمت است
التماس به خلق خدا ذلت است اگر بر آورده شود منت است اگر بر آورده نشود خفت است![]()
Arash27 (پنجشنبه 09 اسفند 86)
تشکرشده 41 در 27 پست
آموخته ام که نیکی کردن محتاج دلیل های بزرگ نیست فقط یک بهانه کافیست
آموخته ام که نیتهای خیر آن قدر زود شکوفا می شوند که دارنده خود را شگفت زده می کنند
آموخته ام که آنقدر دلایل بزرگ برای شادمان زیستن وجود دارد که حیف است با بهانه های کوچک از آن محروم شویم
آموخته ام که خدای بزرگی دارم که هیچگاه بندگان کوچکش را فراموش نمی کند پس هیچگاه نباید نا امید باشم
shadi (سه شنبه 07 اسفند 86)
تشکرشده 72 در 33 پست
سلام
دیده ام ؛شنیده ام و میدانم که خدا همیشه همراه من ویا بهتر بگم انسان هاست.
فهمیده ام که خداوند بزرگ و بلند مرتبه خدای ما انسان هاست.
متشکرم![]()
ریحانه (پنجشنبه 09 اسفند 86)
تشکرشده 72 در 33 پست
میدانم اولین شرط رسیدن به هدف؛ چه بزرگ وچه کوچک علاقه به آن کار است.
ریحانه (پنجشنبه 09 اسفند 86)
تشکرشده 2,234 در 570 پست
آموخته ام که چگونه زندگی کردن من ناشی از بینش و دیدگاه من به زندگیست . پس می کوشم تا می توانم آنچه در زندگی در جستجوی آنم و نگاهم به زندگی را شفاف و قابل فهم کنم .
طاهره (دوشنبه 13 اسفند 86)
تشکرشده 2,234 در 570 پست
آموخته ام که
خوب و بد بودن آدمها ربطی به رفتارهای اشتباه ندارد ...
طاهره (دوشنبه 13 اسفند 86)
تشکرشده 204 در 87 پست
آموخته ام كه هيچ كس ،حتي نزديكترين دوست و بهترين همسر نمي تونه حس تنهايي و دلتنگي اي رو كه بعضي وقتا ناخودآگاه تو دل ما ايجاد مي شه از بين ببره.آخه اين احساس مخصوص اونيه كه همتا نداره ، يكيه و هيچكس نمي تونه جاشو تو دل ما پر كنه...
اينو بعد از تجربه ي عشق و بدست آوردن صميمي ترين دوستم فهميدم
تشکرشده 72 در 33 پست
آموخته ام که با یک نگاه نمی شود رفتار آدمی را فهمید :
یعنی اینکه مثلا من رفتاری از دوستم را ببینم و فورا بگویم که آدم بدی است.
متشکرم ******![]()
ریحانه (پنجشنبه 08 فروردین 87)
تشکرشده 1,965 در 675 پست
آموخته ام كه :
پوزش خواستن از پس اشتباه ، زیباست حتی اگر از یک کودک باشد.
erfan25 (پنجشنبه 08 فروردین 87)
تشکرشده 72 در 33 پست
*
آموخته ام که پدر ومادر بودن تنها شغلی است که مرخصی ندارد ؛ باز نشستگی ندارد ودر آن استراحتی وجود ندارد *
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)