عزيزم مشكلات و مسائل اقتصادي هميشه در سال هاي اول زندگي پر رنگ تر هستند.اگر شما قبول كرديد با يك مرد بي پول ازدواج كنيد نبايد اين موضوع را دائم توي سرش بكوبيد كه من از زنان ديگر با گذشت ترم و حتما تو هم بي عرضه تري. عزيزم ظاهرا بايد آستينها را بالا بزني و در اقتصاد خانواده فعال باشي سعي كن كسب درآمد كني و به زندگيت مسلط باشي . همه انتظارات را از همسرت نداشته باش چون اون نمي تونه معجزه بكنه . گاهي وقت ها فشارهاي اقتصادي قدرت تصميم گيري را از مرد ها مي گيره .سعي كن براش يار باشي نه بار .براي افسردگيت هم راه حل داروئي وجود داره .تازه اول راه هستيد قوي باش.








علاقه مندی ها (Bookmarks)