ایشون برای ادامه این رابطه تصمیم گیری رو بر عهده خود من گذاشته و گفته هر تصمیمی که خودت بگیری
در ضمن برخی از کارا و رفتارش نشانه علاقش نسبت به منه
اما اون میگه که چون هر کس رو دوست داشتم و بهش گفتم دوستش دارم ولم کرد..
حالا تصمیم گرفتم که حتی اگه عاشق کسی هم باشم
هیچوقت بهش ابراز علاقه نکنم..با این اوصاف نمیدونم باید چیکار کنم.