ایشون برای ادامه این رابطه تصمیم گیری رو بر عهده خود من گذاشته و گفته هر تصمیمی که خودت بگیری
در ضمن برخی از کارا و رفتارش نشانه علاقش نسبت به منه
اما اون میگه که چون هر کس رو دوست داشتم و بهش گفتم دوستش دارم ولم کرد..
حالا تصمیم گرفتم که حتی اگه عاشق کسی هم باشم
هیچوقت بهش ابراز علاقه نکنم..با این اوصاف نمیدونم باید چیکار کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)