و باید شاکر بود که چنین فرصتها و بستر هایی را خدا سر راه قرار می دهد برای شکوفا شدن
برادر پر مهرم
هر وقت از آن بخش از هنرهایت ، که همراه شدن با همدردی در تو شکوفایش کرد و در خود
پی بردی ، بهره ای بردی، بیاد آور که تو متعلق به همدردی هستی ، و همدردی ترا در
آغوشش پرورانده و بخواهی باز هم می پروراند .
مباد ا به همدردی بی مهری کنی !، حتی اگر بی مهری ببینی .
وفاداری ، یعنی شکرگذاری ، و شکر گذاری امضاء توسعه نعمت است ، باش ، بمان ، و ادامه
ده تا نعمتت افزون شود







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)