سلام بر خواهر عزیزم...به تالار همدردی خوش آمدید..
نوشته های شما را خواندم و در ابتدای نوشته هایتان متوجه نکته ای شدم و آن هم اینکه::
شما نوشته اید>>>من نتونستم کوچکترین تغییری در ایشون بوجود بیارم که باعث بشه این علاقه دو طرفه بشه________
دوست عزیز منظور من از ایجاد تغییر این نیست که در شخصیت و رفتارش تغییر ایجاد کنم
منظورم اینه که اون نتونسته منو دوست داشته باشه از این لحاظ تغییر








علاقه مندی ها (Bookmarks)