[align=justify]سلام اقا حامد بزرگوار
من از اعضای جدید این سایت هستم و البته خدا رو شکر میکنم که جایی و کسانی رو یافتم تا در تحمل سختی ها و زجرها کمک و یاورم باشند .
تعداد خیلی محدودی از نوشته های شما رو خوندم و نیت خیر شما برای من کمترین ثابت شد. انشالله در تصمیم خودتون تجدیدنظر کنید تا افرادی مثل من نیز از برکت حضورتون استفاده کنند. من بی صبرانه منتظرم تا خبر بازگشت سبزتون رو در همین تاپیک بخونم[/align]