سلام دوست عزیز.
همیشه راهی هست. توکلتون به خدا باشه. به خودتون مسلط باشید، اگر واقعا پشیمان از کارتون باشید و بهش ثابت کنید که تغییر کردید، تصور میکنم که همسرتون بر میگرده. به نظر من هر زنی دوست داره که زندگیشو حفظ کنه.
باز هم بیشتر از خودتون و زندگیتون بنویسید . اینجا دوستان بسیار خوبی هستند که به شما کمک میکنند. آرامش خودتونو حفظ کنید.
براتون آرزوی توفیق دارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)