دوست و برادر گرامی..
باز هم ازتون عذر میخوام اگر صحبت هایم موجب آزردگی خاطر عزیز شما گشت. همه انسانها مرتکب اشتباه میشوند. اگر کمی به امضای خودم توجه داشتم هرگز چنین پاسخی به شما نمی دادم. ما شرایط شما را خوب و واضح نمی دانیم. شاید اگرکمی بیشتر توضیح بدین، بهتر بتونیم راهنماییتون کنیم. من به اشتباه خودم واقفم. مرا ببخشید.
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)