به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: لطفا بگید باید چی کار کنم ؟

    سلام خانومی
    نگران خودت باش گلم نه نگران اون آقا
    اتفاقا گاهی نیازه که با یه حرکته درست بعضی از آدما رو از خواب بیدار کنیم
    خیلی جدی بهش بگو نمی خوای و تموم
    شما که بقول خودت نمی خوای با این آقا ازدواج کنی پس دلیلی وجود نداره برای ادامه دادن
    اینجوری اونم میره سر زندگیش

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 89 [ 15:28]
    تاریخ عضویت
    1387-9-13
    نوشته ها
    190
    امتیاز
    3,652
    سطح
    38
    Points: 3,652, Level: 38
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    158

    تشکرشده 159 در 70 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا بگید باید چی کار کنم ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط heli heli
    میگم این اقا اصلا حرفای منو قبول نداره هر چقدر براش دلیل میارم بازم حالیش نیست
    همش میگه دوست دارم دوست دارم
    راستش دیگه داره حالمو به هم میزنه با این دوست دارماش
    من چند بار خواستم همین کارو کنم و گوشیم و خاموش کنم
    اما از محل کارم و دوستام و دانشگاه بهم زنگ میزنن من نمی تونم
    این کارو کنم
    چند با ازش پرسیدم که با وجود زنش چطور میتونه به کسی دیگه وابسته شه و بهش بگه دوستش داره
    اما اون جوابمو نمی ده
    اما در جواب بعضی از دوستان که گفتن معلومه اون منو برای چی می خواد
    باید بگم که اون میدونه که من دختری نیستم که هر کاری بگه انجام بدم و نسبت به این مسایل خیلی
    حساسم
    تا به حال فقط یک بار اونم تو خیابون قرار گذاشتیم و همدیگرو دیدیم
    اونم فقط نیم ساعت بود
    بعدش که فهمیدم متاهله
    به هیچ عنوان نخواستم ببینمش
    خوشحالم که تصمیم به قطع ارتباط گرفتی .فکر نمی کنم احتیاج به توضیح برای خاتمه ارتباط باشه اصلا رابطه ای نیست که ارزش داشته باشه دلیل و برهان بیاوری کافی کاملا بی توجه باشی به تماس تلفنی و ... می دونی چرا جوابی نداره ؟چون اون اصلا وابسته نشده بلکه داره با ترفندها و گفتن دوست دارم که البته خرجی نداره دختری مثل شما رو وابسته می کنه جوابی نداره چون خودشو بهتر می شناسه میدونه یک زن زندگی یک زن که مادر بچه هاش بشه برای توی خونه نیاز داره و یک زن هم در خارج از خانه .

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 مهر 88 [ 07:26]
    تاریخ عضویت
    1387-6-21
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    3,630
    سطح
    37
    Points: 3,630, Level: 37
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا بگید باید چی کار کنم ؟

    کی گفته پسر خوب و مومن با کسی دوست نمیشه
    مگه ادم نیست خوب حق انتخاب داره
    اصلا مومن بودن هیچ ربطی به دوستی با دختر نداره
    اگه به قصد ازدواج و شناخت با دختری دوست شه هیچ اشکالی نداره بلکه خیلی هم خوبه
    به شرطی که دوستیشون زیاد طول نکشه
    اما من تو این جریان دوستیم با این اقا خیلی چیزا یاد گرفتم
    میزارم به حساب تجربه و اینکه خدا واقعا هوای منو داره
    اولین چیزی که یاد گرفتم این بود که گول ظاهر ادمارو نخوریم
    من همیشه فکر میکردم که اشخاص مودب و به قولی سر سنگین
    همیشه یه تیپ خاصی دارن
    چه جوری بگم ادمارو برای خودم تقسیم بندی کرده بودم و هر کدومشونو با توجه به ظاهر و تیپشون
    تو هر کدوم از این دسته ها قرار میدادم

  4. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 94 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1387-6-22
    نوشته ها
    335
    امتیاز
    7,315
    سطح
    56
    Points: 7,315, Level: 56
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    467

    تشکرشده 462 در 208 پست

    Rep Power
    51
    Array

    RE: لطفا بگید باید چی کار کنم ؟

    احتیاجی به دلیل آوردن نداره ، یک بار باهاش خیلی جدی و رسمی صحبت کن و بگو نمی خوای ادامه بدی چون ایشون متاهله و بگو دیگه با من تماس نگیر چون هیچ جوابی نخواهم داد

    اگر 1 سال هم طول کشید ادامه بده ، به شرطی که اول از همه خودت از دلت بیرونش کنی

  5. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 دی 97 [ 09:08]
    تاریخ عضویت
    1388-1-24
    نوشته ها
    88
    امتیاز
    8,262
    سطح
    61
    Points: 8,262, Level: 61
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 188
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    123

    تشکرشده 113 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا بگید باید چی کار کنم ؟

    سلام
    دوست عزیز نمی خوام بحث دچار انحراف کنم ولی قابل توجه شما یک فرد مومن ترجیح میده یک رابطه ی سالم با طرف مقابلش داشته باشه تا یک رابطه عاطفی.....
    شرح اوضاتوون خوندم،اگه زندگیتون دوست دارین به همین روند ادامه بدین....اوون یک مدت دیگه هم باز تلاش میکنه تا شما رو راضی کنه ولی بعد یک مدتی خودش خسته میشه و میره......باید قبول کنین این جور روابط خطرش خیلی بالاست.
    با ارزوی موفقیت
    یا علی

  6. #16
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: لطفا بگید باید چی کار کنم ؟

    سلام هلی عزیز

    خوشحالم که تا اینجا رو عاقلانه فکر می کنی ، یعنی مناسب ندونستن رابطه و قطع اون ، خدا

    رو شکر که یک بار بیشتر همدیگر رو ندیدین .

    حدس می زنم آشنایی هم اینترنتی بوده ،درسته؟

    همینکه تجربه خوبی کسب کردی را قدر بدون ، و دیگه مواظب باش که وارد اینجور ارتباطا نشوی

    ،ضمنناً خانم گل ،راه در اومدن از تنهایی هم لزوماً ارتباط با جنس مخالف نیست .

    تو دختر پاکی هستی ، مطمئنم با عقلانیتی هم که داری حل این مشکل برات راحته .

    راحت ترین کار هم برای حلش ، پاسخ ندادن به تماساشه ، این که سخت نیست ، بالاخره

    خسته میشه ، مگر این که کنجکاو باشی و بخوای ببینی چی میگه و یا بخوای به اصطلاح

    قانعش کنی.

    هلی عزیز ، هر چه تو بگی "نه" ، اون حریص تر میشه ، میدونی چرا ؟، چون برای اغلب مردا

    تسلط بر یه دختر خود دار و محکم و قوی لذت بخشه ، چون احساس قدرت اونا رو بالا می بره .

    اینه که اون بیشتر تلاش می کنه تو رو خام کنه ، پس بهترین راه ،همون جواب ندادنه ،

    چون جواب دادنت اونم مؤدبانه و نصیحتی ، برای اون چراغ سبزه و به این کار ادامه می ده به

    امید اینکه خامت کنه ،

    مرتب ابراز علاقه هم برای اینه که روی تو تأثیر بزاره ، یعنی عواطفت رو تحریک کنه .

    به عقلت که رجوع کنی اونم میگه جوابشو نده .


    *

  7. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (دوشنبه 08 تیر 88)

  8. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 مهر 88 [ 07:26]
    تاریخ عضویت
    1387-6-21
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    3,630
    سطح
    37
    Points: 3,630, Level: 37
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا بگید باید چی کار کنم ؟

    سلام دوستای گلم
    حرفاتونو قبول دارم
    مخصوصا از فرشته ی مهربون ممنونم به خاطر راهنمایی
    درستی که کردن
    شما چیزایی گفتین که واقعا درست و منطقیه من خودم
    همیشه به این مسائل فکر میکردم
    اما شما از کجا حدس زدین که از طریق اینترنت بوده
    ؟
    دیگه تموم شد من به هیچ عنوان جوابشو نمی دم
    اونم شکر خدا داره خسته میشه
    می دونید بچه ها من 2 روزه که به خدا التماس میکنم
    تا این مرده دست از سرم برداره
    خدا هم صدامو شنیده چون از دیروز دیگه بهم زنگ نزده
    خدا رو شکر

  9. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 89 [ 15:28]
    تاریخ عضویت
    1387-9-13
    نوشته ها
    190
    امتیاز
    3,652
    سطح
    38
    Points: 3,652, Level: 38
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    158

    تشکرشده 159 در 70 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا بگید باید چی کار کنم ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط heli heli

    دیگه تموم شد من به هیچ عنوان جوابشو نمی دم
    اونم شکر خدا داره خسته میشه
    می دونید بچه ها من 2 روزه که به خدا التماس میکنم
    تا این مرده دست از سرم برداره
    خدا هم صدامو شنیده چون از دیروز دیگه بهم زنگ نزده
    خدا رو شکر
    امیدوارم موفق باشی و خداوند در تمام مراحل زندگی محافظ شما باشه

  10. #19
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: لطفا بگید باید چی کار کنم ؟

    سلام

    خوشحالم هلی جان ، خیلی خوشحال

    گفتم که دختر پاک و عاقلی هستی و برات کاری نداره حل این مشکل ، و درست هم شناختمت ،

    آفرین به تو :D

    ***

  11. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 بهمن 90 [ 14:24]
    تاریخ عضویت
    1387-5-17
    نوشته ها
    253
    امتیاز
    5,546
    سطح
    47
    Points: 5,546, Level: 47
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    56

    تشکرشده 58 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا بگید باید چی کار کنم ؟

    هلی هلی جان لطفا گوشیتو خاموش کن خط مبایلتو عوض کن به همه دوستان هم یک اس ام اس بده که من خطمو عوض کردم ازین به بعد با خط جدیدم تماس بگیرین... به خونوادتون هم بگید مزاحم تلفنی داشتم و در حال حاضر درست ترین راه این بود که خطمو عوض کنم ...

    کار سختی نیست.حالا که اون آقا متوجه رفتارشون نیستن شما اقدام کنید قرار نیست که همه حرف مار رو بفهمند چون هر کس دلایل و استدلال خودش رو داره(درست یا غلط) پس این شما هستین که باید درست اقدام کنید....


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.