دوست عزیز، براتون آرزوی شادی و تندرستی دارم.
دعا می کنم زودتر به سطوح بالایی از آرامش و امنیت خاطر دست پیدا کنید.
به خاطر داشته باشید تاريك ترين لحظه شب ، نزديك ترين لحظه به طلوع خورشيده ،پس نباید از تاریکی زندگی دلگیر بود....
الا بذکر الله تطمئن القلوب...









علاقه مندی ها (Bookmarks)