با سلام
بعد از گذشت مدتی و شنیدن حرف های بسیار زننده و ..... و نداشتن وقت کافی و اترژی سازنده از این موضوع انصراف داده و فضا را یرای دیگر دوستان باز میکنم و امیدوارم موفق باشند .
متشکرم از همه برای این مدت که نسبت به من لطف داشتند .
و .....
تشکرشده 3,286 در 817 پست
با سلام
بعد از گذشت مدتی و شنیدن حرف های بسیار زننده و ..... و نداشتن وقت کافی و اترژی سازنده از این موضوع انصراف داده و فضا را یرای دیگر دوستان باز میکنم و امیدوارم موفق باشند .
متشکرم از همه برای این مدت که نسبت به من لطف داشتند .
و .....
lord.hamed (چهارشنبه 16 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)