با سلام
دلیلی وجود نداره که ما بخواییم یک نوشته رو اینجوری تجزیه و تحلیل کنیم. انگار همه یکجوری با نگاه انتقادی به این موضوع نگاه کردند!! چرا این مطلبو انقدر جدی گرفتین ! چرا هیچ یک از شما به این نوشته به دیده طنز نگاه نکردید ؟! چرا همیشه ذهنمون دنبال این میگرده که از یک موضوع نقطه ضعف و نکات منفی استنباط کنه ؟ واقعا چرا ؟