احتیاجی به دلیل آوردن نداره ، یک بار باهاش خیلی جدی و رسمی صحبت کن و بگو نمی خوای ادامه بدی چون ایشون متاهله و بگو دیگه با من تماس نگیر چون هیچ جوابی نخواهم داد

اگر 1 سال هم طول کشید ادامه بده ، به شرطی که اول از همه خودت از دلت بیرونش کنی