احتیاجی به دلیل آوردن نداره ، یک بار باهاش خیلی جدی و رسمی صحبت کن و بگو نمی خوای ادامه بدی چون ایشون متاهله و بگو دیگه با من تماس نگیر چون هیچ جوابی نخواهم داد
اگر 1 سال هم طول کشید ادامه بده ، به شرطی که اول از همه خودت از دلت بیرونش کنی
تشکرشده 462 در 208 پست
احتیاجی به دلیل آوردن نداره ، یک بار باهاش خیلی جدی و رسمی صحبت کن و بگو نمی خوای ادامه بدی چون ایشون متاهله و بگو دیگه با من تماس نگیر چون هیچ جوابی نخواهم داد
اگر 1 سال هم طول کشید ادامه بده ، به شرطی که اول از همه خودت از دلت بیرونش کنی
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)