سلام عزیزم
خوش اومدی
خب خودت میدونی که شوهرت گذشته دردناکی داشته و آثار اون هنوز به جا مونده و جز شما هیچ کسی نمیتونه بهش کمک کنه
من گمان میکنم که افسردگی ایشون به طور کامل از بین نرفته کما اینکه در رابطه جنسی شما هم این به چشم میخوره (افسردگی باعث کمی رابطه جنسی میشه)
ایشون شاید به خاطر اینکه مادرش در زمانی که ایشون به محبت مادر نیاز داشته با کسی ازدواج میکنن و باعث میشه محبتش نسبت به پسرش کم بشه بنابراین تمایل داره که شما این کمبودو واسش جبران کنی
بهتره حتما" شوهر شما اول به یه مشاور و در صورت لزوم به روانپزشک مراجعه کنه
خود شما هم سعی کنید حتی در دعوا از عنوان کردن اینکه اونو دوست ندارید بپرهیزید
به جای این حرف میتونید از واژه دلخور بودن استفاده کنید
موفق باشید![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)