فکر میکنم همه میتونند رشته های علوم انسانی رو شرکت کنند فقط رشته های علوم پزشکی هست که حتما بایدرشته ات مطابقت داشته باشه که البته در مورد مدیریت بیمارستان من مطمئن نیستم
در واقع بجز رشته های علوم پزشکی با توجه به علاقتون همه چی میتونین شرکت کنید که البته بعد از قبولی ممکمنه تا 32 واحد پیش بخورید
اگه فقط میخوای درس بخونی بدون لطمه به کارت فراگیر پیام نور گزینه مناسبی هست ولی اگر فکر میکنی که بادرس خوندن هیچ امکان پیشرفتی تو کارت وجود نداره از مدرک صرفه نظر کن و شرایط کاری با همین حالت فعلی رو بپذیر و سعی کن تو رشته خودت و واسه خودت پیشرفت کنی اونطوری شرایط بازارکار آزاد هم واست محیا میشه (اگه به رشته خودتون علاقه دارین به اندازه کافی موسسات خصوصی شما رو از نظر علمی غنی میکنند که نیاز به ادامه تحصیل نباشه)
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)