سلام دوستان
به نظر من مرد و زن هر دو باید قبل از ازدواج باید پس اندازهایی داشته باشند و برای زندگیه مشترک سرمایه گذاری کرده باشند!!!!!
همون طور که مرد لازمه برای شروع زندگی یه سری آمادگیها از لحاظ مادی رو پیدا کرده باشه و البته همه هم اینو به آقایون گوشزد میکنند خانومها هم باید برای زندگی آینده خودشونو قدرتمند کنند.نمی خوام مثل قدیمیها حرف بزنم اما دخترهای جوون دیگه وظایف خودشونو فراموش کردن و اغلب قبل از ازدواج وقت خودشون صرف دانشگاه (که البته قابل تقدیره)و همین طور صرف جمع آوری توقعات از همسرشون میکنند (ببخشیدا!!!!) و دیگه برای کسی کدبانو بودن و اینجور حرفها بی معنی و گاها مسخره،ولی همه میدونیم که کدبانو بودن فقط به معنیه ظرف شستن و غذا درست کردن نیست و معنای وسیعتری داره .برای موفق بودن در زندگیه مشترک ما به مهارتهایی نیاز داریم که آگاهی به اونها کار یکی دو روز نیست.درسته در این قرن زنها هم مثل مردان باید در اجتماع باشند اما دلیل نمیشه مسئولیتهای خودمونو فراموش کنیم.همانطور که ما از مردان توقعاتی داریم و در سایه رسیدن به اونها احساس خوشبختی میکنیم مردها هم خواسته هایی دارن که باید به انها هم توجه بشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)