سلام .......

حالا از آخرت چه خبر ؟ اگر خوبه بگو همه بیاییم ؟! البته حتما جای خوبیه ولی نه الان ! ما ترجیح میدیم بمونیم تا موقعش فرا برسه .... آخه ممکنه تو مرز این دنیا و اون دنیا یه چند هزار سالی نگهمون دارن برای بازرسی و سوال و جواب خلاصه معطل بشیم :(

ضمنن جوونا باید مشکل خودشونو خودشون حل کنن پس کی باید حل کنه پیرها ؟!!

راستی اینی که نوشتم صحبت کارشناسی بود ؟؟!!!

با اینکه نمیشناسمت ولی برات بهترین زندگی و بهترین آرزوها رو دارم