سلام .......
حالا از آخرت چه خبر ؟ اگر خوبه بگو همه بیاییم ؟! البته حتما جای خوبیه ولی نه الان ! ما ترجیح میدیم بمونیم تا موقعش فرا برسه .... آخه ممکنه تو مرز این دنیا و اون دنیا یه چند هزار سالی نگهمون دارن برای بازرسی و سوال و جواب خلاصه معطل بشیم :(
ضمنن جوونا باید مشکل خودشونو خودشون حل کنن پس کی باید حل کنه پیرها ؟!!
راستی اینی که نوشتم صحبت کارشناسی بود؟؟!!!
با اینکه نمیشناسمت ولی برات بهترین زندگی و بهترین آرزوها رو دارم![]()







؟؟!!!

علاقه مندی ها (Bookmarks)