سلام
دوست من اینو قبول داری چوب خدا صدا نداره مطمئن باش خدا انتقام تورا گرفته همان که در زندگیش بامشگل روبرو شده وجدا شده سزای خیانتش بوده پس به خدا واگذار کن
انتقام تو جز ضربه وناراحتی وعذاب برایت ثمری ندارد موفق باشی![]()
تشکرشده 42 در 15 پست
سلام
دوست من اینو قبول داری چوب خدا صدا نداره مطمئن باش خدا انتقام تورا گرفته همان که در زندگیش بامشگل روبرو شده وجدا شده سزای خیانتش بوده پس به خدا واگذار کن
انتقام تو جز ضربه وناراحتی وعذاب برایت ثمری ندارد موفق باشی![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)