به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 27
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 00:06]
    تاریخ عضویت
    1387-10-25
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    3,297
    سطح
    35
    Points: 3,297, Level: 35
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    121

    تشکرشده 125 در 66 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجنگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط sorena_arman
    نقل قول نوشته اصلی توسط پاييز خزان
    اختلاف سني من و شوهرم هم 5 سال و 6 ماه و 10 روزه شكر خدا زندگي خوبي داريم و عاشق هم و مشكل چنداني نداريم مشكل ما فقط ماليه كه اونم دست به دست هم داديم جفتمون كار ميكنيم تا حل بشه . اما خدمت همه آقايون عرض كنم قبل از ازدواج خوب كار كنيدو پس انداز داشته باشيد تا بعد ازدواج سر بلند باشيد و وابسته به هيچ كس حتي پدر مادرتون نباشيد چون اونجوري مجبوريد بر وفق مراد اونا زندگي كنيد وگرنه خودشون را كنار ميكشند و شما ديگه تكيه گاهي نداريد
    جدا توصیه شما چیه به خانومها در این مورد که به آقایون توصیه می کنید قبل از ازدواج خوب کار کنند و پس انداز داشته باشند. فکر نمی کنید این توصیه رو باید به خانومها هم می کردید؟ خانومهای تحصیل کرده و.. که بی عرضه نیستند که نتونند کار کنند. هستند.
    البته یقینا نمی تونه توصیتون این باشه که خانومها مد لباس و آرایششون رو از ژورنال بیشتر نگاه کنن که فخر به این و اون بفروشه.

    من فکر نمی کنم ازدواج با یک زن با اختلاف سنی کم مشکلی رو بوجود بیاره. مثلا یکی دوسال بزرگتر از مرد. به خصوص دیگه دیدگاه متوقعانه ای نسبت به مرد نداره.[b][i]
    میتونم خواهش کنم که شما یک مقدار در مورد مثالتان بیشتر توضیح بدهید....یعنی چی که زن بزرگتر از مرد. به خصوص دیگه دیدگاه متوقعانه ای نسبت به مرد نداره

  2. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجنگ

    من معتقدم دیدگاه یک مرد نسبت به ازدواج واقع بینانه تر از یک زنه.انتظاراتی که یک مرد از زندگی مشترک داره و انتظاراتی که دختران( به خصوص در سن پایین در مورد ازدواج دارند عمدتا قابل قیاس نیستند. هیچ مردی از ازدواج توقع کسی رو نداره که اونو خوشبخت کنه و.. اما خب هستند زنانی که چنین توقعاتی رو دارند. افزایش سن انسانها افزایش واقع بینی و کاهش توقعات رو به همراه داره که این یکی دو سال بیشتر بودن سن زن رو حتی برای جبران دیدگاه احساس گراتر و غیر واقع بینانه تر اون ( به نسب مرد) من مناسب می دونم. البته برای شخص من هر چند ز یبایی نسبی چهره زن مانند بیشتر مردها مهمه اما چون مادر خودم و خیلی های دیگه رو دیدم گذر زمان ته چهره افراد رو نمی تونه از بین ببره که برای من همین ه چهره کافیه

  3. 2 کاربر از پست مفید sorena_arman تشکرکرده اند .

    sorena_arman (جمعه 18 شهریور 90)

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجنگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط sorena_arman
    من معتقدم دیدگاه یک مرد نسبت به ازدواج واقع بینانه تر از یک زنه.انتظاراتی که یک مرد از زندگی مشترک داره و انتظاراتی که دختران( به خصوص در سن پایین در مورد ازدواج دارند عمدتا قابل قیاس نیستند. هیچ مردی از ازدواج توقع کسی رو نداره که اونو خوشبخت کنه و.. اما خب هستند زنانی که چنین توقعاتی رو دارند. افزایش سن انسانها افزایش واقع بینی و کاهش توقعات رو به همراه داره که این یکی دو سال بیشتر بودن سن زن رو حتی برای جبران دیدگاه احساس گراتر و غیر واقع بینانه تر اون ( به نسب مرد) من مناسب می دونم. البته برای شخص من هر چند ز یبایی نسبی چهره زن مانند بیشتر مردها مهمه اما چون مادر خودم و خیلی های دیگه رو دیدم گذر زمان ته چهره افراد رو نمی تونه از بین ببره که برای من همین ه چهره کافیه
    کاملا موافقم.....جالبه! چقدر هم به دروغ آمار میدن و مثلا کارشناس ها!؟؟ میگن یه دختر مثلا 22 ساله از یه پسر 22 ساله...از لحاظ درک زندگی و .......بیشتر و بهتر میفهمه!!!!!!.......در حالی که همش مزخرفه........خودتون برین آمار بگیرین.....دستتون میاد که چه خبره!...........

  5. 2 کاربر از پست مفید کامران007 تشکرکرده اند .

    کامران007 (جمعه 18 شهریور 90)

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 شهریور 89 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    75
    امتیاز
    3,299
    سطح
    35
    Points: 3,299, Level: 35
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 64 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجنگ

    اقاي سورناي عزيز هيچ دختري نميتونه قبل از ازدواجش پس انداز داشته باشه و اگه داشته باشه هم پس اندازاشو نميبره خونه بخت تا دو دستي تقديم شوهرش كنه كمتر زني پيدا ميشه كه البته من خودم يكي از اونا بودم با اينكه پس انداز داشتم به جاي اينكه در خريد جهيزيهام به پدرم كم ميكردم همه پولامو به شوهرم تقديم كردم تا اول زندگي را با مشكل مالي شروع نكنيم و البته كمتر شوهري مثل شوهر من پيدا ميشه كه از اين كار زنش سواستفاده نكنه و خيلي هم تشكر كنه

    اما ميتونم به همه زنان پيشنهاد كنم كه حداقل بعد ازدواج شوهرشان را درك كنند و بدونند شوهرشان ماشين چاپ اسكناس نيست و در حد توان شوهرشان از اونا توقع داشته باشند
    و اينم بگم كه البته خانمهايي كه شاغلند بيشتر اقايون را درك ميكنند چون خودشون ميفهمند كه با چه زحمتي پول به دست مياد


    و اما اقاي سورنا من تقريبا حرف شما را تاييد ميكنم كه اگه خانم سنش بيشتر باشه اقا را بهتر درك ميكنه و اما اقا سورنا به نظر من خانم بايد حداقل دو سن كوچيك باشه ميدوني چرا ؟ چون درد و رنجي كه يه خانم در دوران حاملگي و يا زايمان ميكشه باعث ميشه كه قيافه خانم حداقل دو سالي افت كنه خوب حالا اگه گيريم خانم سنش از اقا بيشتر باشه و اين درد و رنجش ام روش بياد كه اون موقع ديگه قيافه خانم خيلي بيشتر از اقاهه نشون ميده و اون وقت است كه ديگه اقاهه از خانمش خوشش نمياد و به فكر ازدواج ديگه مي افته

    hope you understand me
    thanks

  7. کاربر روبرو از پست مفید پاييز خزان تشکرکرده است .

    پاييز خزان (سه شنبه 01 شهریور 90)

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 تیر 88 [ 10:20]
    تاریخ عضویت
    1387-12-13
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,511
    سطح
    37
    Points: 3,511, Level: 37
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 14 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجنگ

    سلام دوستان
    به نظر من مرد و زن هر دو باید قبل از ازدواج باید پس اندازهایی داشته باشند و برای زندگیه مشترک سرمایه گذاری کرده باشند!!!!!
    همون طور که مرد لازمه برای شروع زندگی یه سری آمادگیها از لحاظ مادی رو پیدا کرده باشه و البته همه هم اینو به آقایون گوشزد میکنند خانومها هم باید برای زندگی آینده خودشونو قدرتمند کنند.نمی خوام مثل قدیمیها حرف بزنم اما دخترهای جوون دیگه وظایف خودشونو فراموش کردن و اغلب قبل از ازدواج وقت خودشون صرف دانشگاه (که البته قابل تقدیره)و همین طور صرف جمع آوری توقعات از همسرشون میکنند (ببخشیدا!!!!) و دیگه برای کسی کدبانو بودن و اینجور حرفها بی معنی و گاها مسخره،ولی همه میدونیم که کدبانو بودن فقط به معنیه ظرف شستن و غذا درست کردن نیست و معنای وسیعتری داره .برای موفق بودن در زندگیه مشترک ما به مهارتهایی نیاز داریم که آگاهی به اونها کار یکی دو روز نیست.درسته در این قرن زنها هم مثل مردان باید در اجتماع باشند اما دلیل نمیشه مسئولیتهای خودمونو فراموش کنیم.همانطور که ما از مردان توقعاتی داریم و در سایه رسیدن به اونها احساس خوشبختی میکنیم مردها هم خواسته هایی دارن که باید به انها هم توجه بشه.

  9. 5 کاربر از پست مفید gloria تشکرکرده اند .

    gloria (جمعه 18 شهریور 90)

  10. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجنگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط پاييز خزان
    اقاي سورناي عزيز هيچ دختري نميتونه قبل از ازدواجش پس انداز داشته باشه و اگه داشته باشه هم پس اندازاشو نميبره خونه بخت تا دو دستي تقديم شوهرش كنه كمتر زني پيدا ميشه كه البته من خودم يكي از اونا بودم با اينكه پس انداز داشتم به جاي اينكه در خريد جهيزيهام به پدرم كم ميكردم همه پولامو به شوهرم تقديم كردم تا اول زندگي را با مشكل مالي شروع نكنيم و البته كمتر شوهري مثل شوهر من پيدا ميشه كه از اين كار زنش سواستفاده نكنه و خيلي هم تشكر كنه

    اما ميتونم به همه زنان پيشنهاد كنم كه حداقل بعد ازدواج شوهرشان را درك كنند و بدونند شوهرشان ماشين چاپ اسكناس نيست و در حد توان شوهرشان از اونا توقع داشته باشند
    و اينم بگم كه البته خانمهايي كه شاغلند بيشتر اقايون را درك ميكنند چون خودشون ميفهمند كه با چه زحمتي پول به دست مياد


    و اما اقاي سورنا من تقريبا حرف شما را تاييد ميكنم كه اگه خانم سنش بيشتر باشه اقا را بهتر درك ميكنه و اما اقا سورنا به نظر من خانم بايد حداقل دو سن كوچيك باشه ميدوني چرا ؟ چون درد و رنجي كه يه خانم در دوران حاملگي و يا زايمان ميكشه باعث ميشه كه قيافه خانم حداقل دو سالي افت كنه خوب حالا اگه گيريم خانم سنش از اقا بيشتر باشه و اين درد و رنجش ام روش بياد كه اون موقع ديگه قيافه خانم خيلي بيشتر از اقاهه نشون ميده و اون وقت است كه ديگه اقاهه از خانمش خوشش نمياد و به فكر ازدواج ديگه مي افته

    hope you understand me
    thanks
    یه سوال
    مگه خانومها بابت وظیفه آقایون مبنی بر تامین شرایط لازم برای ازدواج از اونها تشکر می کنند که آقایون تشکر کنند. مشکل اینجاست که دختر خانومهای لوسی که فکر دانشگاه و تفریح و... هستند(البته اونهایی که فقط در این فکرند نه همه) اصلا اینو وظیفه خودشون نمی دونند که برای شروع زندگی مشترک پس انداز داشته بانشد و در فکر تامین شرایط باشند!!! از بس پدر و جامعه لی لی به لالشون گذاشته.
    حداقلی در کار نیست. هر دو باید به یک اندازه وظیفه داشته باشند. نباید وظیفه یک نفر به کاهش توقعاتش تقلیل پیدا کنه. اینطور دخترهای منفعل که البته شما خودتون فرمومدید اینطور نیستید به نظر من حال به هم زنند!
    البته این بازم دیدگاه هر مردیه که هر جور دوست داره زندگی کنه ولی بنده این رو نشونه حماقت یک مرد می دونم که با زنی با چنین دیدگاهی ازدواج کند.

  11. کاربر روبرو از پست مفید sorena_arman تشکرکرده است .

    sorena_arman (جمعه 18 شهریور 90)

  12. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجنگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahdi_11913
    یکی از تفاهم هایی که تو زندگیم بارها به وضوح دیدم اینه که احساس میکنم خیلی جاها خانمم حرفم رو حتی قبل از اینکه من ابرازش کنم میفهمه میتونم بگم یه مکمل عالی برای منه خیلی جاها کمبودای منو پر میکنه که اینو تو زنای اطرافم کمتر دیدم که به راحتی همه دقدقه های یه مرد رو بفهمن( البته به نظرم این مربوط به بلوغ فکری زوجین میشه)
    ومن این بلوغ فکری و شخصیتی خانمم رو دوست دارم و بهش احترام میذارم
    امیدوارم منم به اون بلوغفکری رسیده باشم
    خوش به حال همسرتون

  13. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-24
    نوشته ها
    354
    امتیاز
    5,029
    سطح
    45
    Points: 5,029, Level: 45
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    325

    تشکرشده 334 در 122 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجنگ

    امیدوارم در خانمهای ما نگرشی همانند نگرش خانم گلوریا نسبت به زندگی مشترک پیش بیاید. دیدگاهی مسئولانه و حقیقت بینانه. و بدانید که یک مرد این نگرش را در یک زن ارج می نهد و در پی دادن بهترین پاسخ به این فهم و درک بالا خواهد بود.

  14. کاربر روبرو از پست مفید wintersun77 تشکرکرده است .

    wintersun77 (یکشنبه 20 اردیبهشت 88)

  15. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 شهریور 89 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    75
    امتیاز
    3,299
    سطح
    35
    Points: 3,299, Level: 35
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 64 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجنگ

    اقا سورناي عزيز به نظر من زن و مرد بايد براي بهبود زندگي دست به دست هم دهند تا زندگي بهتري داشته باشند اگه قرار باشه زن مثلا از لحاظ مالي به مردش كمك كنه و مردش هم خودش را تحقير كنه اين ديگه زندگي نشد كه .
    زن و مرد درست بايد مثل دو تا دوست باشند و هيچ كس خود را بر ديگري برتر نداند و از كاري كه ميكنه هم انتظار تشكر نداشته باشه


    در ضمن منظورتون از اين جمله چيه
    ولی بنده این رو نشونه حماقت یک مرد می دونم که با زنی با چنین دیدگاهی ازدواج کند.

    منظورتون چه ديدگاهي است
    با تشكر از شما دوستعزيز

  16. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 27 شهریور 88 [ 04:22]
    تاریخ عضویت
    1387-5-17
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    3,698
    سطح
    38
    Points: 3,698, Level: 38
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجنگ

    با احترام به نظر همه دوستان
    به نظر من بهتر چیز و موثر ترین تو زندگی زناشویی اینه که چه زن و چه مرد،این رئ به فهمن که
    1.از زندگی مشترک چی میخوان
    تو زندگی هست که مردی توقع یک جانبه از زنش برای تامین مالی داشته باشه؟
    2.هر کسی باید وظیفه خودش رو تو زندگی زناشویی بدونه
    من به عنوان یه مرد با توجه به طرز فکر جامه ما نسبت به شاغل بودن زن ها ، وظیفه خودم میدونم که برای تامین مخارج زندگیم باید کار کنم و چون همسرم رو عاشقانه دوست دارم به امید ساختن یه زندگی عالی تر باهمسرم تمام تلاش خودم رو میکنم
    و در کنار اون هم همسرم شرایط من و همین طور هدف من رو از کار کردن میفهمه و میدونه که مهدی همه تلاش رو داره میکنه که یه زندگی عالی برای جفتمون درست کنه ولی ممکنه شوهرش بعضی جاها زمین بخوره و این دلیلی برای اختلاف نیست بلکه دلیلی واسه عشق بازیه اینطوری که همسرم با همه عشقش به من دوباره تکیه گاه من میشه واسه ساختن زندگی دوبارهبه حرفش با محبتش باقناعتش با سنگ صبوریاش کمکم میکنه
    این یک زندگی ارمانی با طرز فکر مثبته

    نقل قول نوشته اصلی توسط گل مریم
    نقل قول نوشته اصلی توسط mahdi_11913
    یکی از تفاهم هایی که تو زندگیم بارها به وضوح دیدم اینه که احساس میکنم خیلی جاها خانمم حرفم رو حتی قبل از اینکه من ابرازش کنم میفهمه میتونم بگم یه مکمل عالی برای منه خیلی جاها کمبودای منو پر میکنه که اینو تو زنای اطرافم کمتر دیدم که به راحتی همه دقدقه های یه مرد رو بفهمن( البته به نظرم این مربوط به بلوغ فکری زوجین میشه)
    ومن این بلوغ فکری و شخصیتی خانمم رو دوست دارم و بهش احترام میذارم
    امیدوارم منم به اون بلوغفکری رسیده باشم
    خوش به حال همسرتون
    خانم گ مریم مشکلتون رو مطرح کنید تا شاید با دوستان بتونیم بهتون کمک کنیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط گل مریم
    نقل قول نوشته اصلی توسط mahdi_11913
    یکی از تفاهم هایی که تو زندگیم بارها به وضوح دیدم اینه که احساس میکنم خیلی جاها خانمم حرفم رو حتی قبل از اینکه من ابرازش کنم میفهمه میتونم بگم یه مکمل عالی برای منه خیلی جاها کمبودای منو پر میکنه که اینو تو زنای اطرافم کمتر دیدم که به راحتی همه دقدقه های یه مرد رو بفهمن( البته به نظرم این مربوط به بلوغ فکری زوجین میشه)
    ومن این بلوغ فکری و شخصیتی خانمم رو دوست دارم و بهش احترام میذارم
    امیدوارم منم به اون بلوغفکری رسیده باشم
    خوش به حال همسرتون
    خانم گ مریم مشکلتون رو مطرح کنید تا شاید با دوستان بتونیم بهتون کمک کنیم

  17. کاربر روبرو از پست مفید mahdi_11913 تشکرکرده است .

    mahdi_11913 (سه شنبه 01 شهریور 90)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. در مورد دچار شدن به وابستگی عاطفی نگرانم...راهنمایی بفرمایید
    توسط فرخ رو در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 فروردین 96, 11:41
  2. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 اردیبهشت 93, 11:43
  4. قربانیان بی وفایی کوتاه نیایید!
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 مهر 92, 13:09
  5. احساس من ( دوست داشتن یا یه هوس زود گذر ؟ )
    توسط .Ghost. در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 اردیبهشت 92, 17:03

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.