من هم متأسفم قلب سپيد عزيزم
راستي كسي از نازنين غ و مردمك و چكامه خبري داره چرا دوستان قديمي اين همه كم به تالار ميان ؟
تشکرشده 59 در 40 پست
من هم متأسفم قلب سپيد عزيزم
راستي كسي از نازنين غ و مردمك و چكامه خبري داره چرا دوستان قديمي اين همه كم به تالار ميان ؟
N.DELNAZ (یکشنبه 20 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)