خوشبختی یعنی تعادل !
وقتی در مسیر زندگی (یک خط ) بتوانی همه نیروها را (استعدادت،مادیات و معنویات و...)را درست تقسیم کنی یعنی خوشبختی فقط همین !
مثال :نمره بیست در کودکی در آخر سال ثمره گوش دادن ،بازی ،خواندن ،خندیدن و..در موقع خودش در طی سال.قبولی کنکور در جوانی مثل بالا با کمی جابجایی در مدت یا مکان ...
و ازدواج ووو حالا اگر لازم بود میشود جزئیات ودقیقتر عرض کرد ولی به نظر من کل آن همین است :تعادل .







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)