مي داني دوست من چند حرف كوچولو باهات دارم
اين كاملا از حرفهات معلومه كه تمام راههايي كه به شما كمك مي كرد تا زندگي تان سرو ساماني بگيرد را نرفته اي و براي همين هم امروز حس رسيدن به بن بست را نداري كه روي قضيه طلاق پافشاري كني . يعني بگويي من همه كار كردم و همه ي راه ها را رفتم و نشد پس طلاق مي گيرم .
تصميم ندارم با اين گونه حرفها تصميم ات را عوض كنم فقط دلم مي خواهد خودت را به خودت نشان بدهم چون تصميم گيرنده تويي !!!!
ضمن اينكه شما بايد يك مرزي براي عادت و دوست داشتن قائل شوي . حرفي كه مي خواهم بزنم خيلي خوشحال كننده نيست ولي شما به بزرگواري خودت ببخش .
شما به همسرت عادت داري يا دوستش داري ؟اگر دوستش داري چرا رفتارهايش تو را به اين نتيجه رسانده كه بايد طلاق بگيري . شايد هم او براي تو حكم يك عادت شيرين را پيدا كرده كه ضمن احساس نارضايتي نمي خواهي اين عادت ديدن و مشاجره و ... را ترك كني .
عزيزم فكر كرده اي كه همه چيز در درون خود توست تويي كه ادعا مي كني همسرت را دوست داري . مردها ترميم كننده و برقرار كننده رابطه خوبي نيستند . اين وظيفه زن در زندگي است كه رابطه را شكل دهد و از مديريت اينچنيني خود نيز به مرور از طرف مرد بهره ببرد .
طلاق گرفتن شايد آسان ترين كاري باشد كه بتواني انجام دهي ولي ساختن زندگي دوباره خيلي سخت است به روزگار بعد از طلاق فكر كرده اي . من از خانواده ات تعجب مي كنم . چقدر اذيت شده اند كه مي گويند طلاق بگير تا از بلا تكليفي در بيايي !!!!!! عجب راهي پيشنهاد داده اند !!!!
دوست عزيزم اگر همين الان هم به دادگاه نرويد نتيجه در پرونده شما بايگاني مي شود ولزومي ندارد نگران دادگاه و حكم و ... باشي . در دادسرا همه به اينگونه رفتار زوجين عجول و كم طاقت عادت دارند .
به هر حال آرام باش من از خدا برايت صبر مي خواهم و يك كوچولو .... .








علاقه مندی ها (Bookmarks)