متن تبدیل شده شما به فارسی

"اول از همه کسانی که بهم تو مطلبِ قبلى توجه كردن ممنونم دوم اين دردم واقعا بزرگِه مجبورم خلاصه بگم كه من با يه پسرى تو نت آشنا شدم كه گفت عاشقمه و اينقدر گريه كرد تا باورش كردم بعد اول بار اذیتهاش سر غیرت و اينكه پاسم رو گرفت و اينا گفت ميخوام زنم بشی منم شماره خواهرم و دادم كه پادرمیونی كُنه و بهش متاسفانه اعتماد كردم خلاصه سر يه موضوعی دعوامون شد و اون سرى بیخیالش شدم بعد اومد گفت هر چى تو بگی اينا ...دوباره مجبور شدم بهش sms بدم يا باز تكرار اشتباه كردم خلاصه خيلى اذيتتم كرده خيلى اس ام اس های فوق العاده خصوصی و بد از زيرِ زبونم میکشید و میفرستاد واسه خواهرم ميگفت بابام سرهنگه حال تو ميگيرم بیچارت ميكنم جواب ندی و اينا حالا علاوه بر اينكه روحیمو داغون كرده كمك ميخوام ميخوام بدونم كه با توجه به اينكه تلفن خواهرشو و خونشونو دارم تلافیشو سرش دربیارم يا بسپارمش بخدا "


سلام
بهتر تلافی نکنید و بهتره به همون خدایی که گفتید بسپارید و بیشتر با خدا باشید هیچ خطری شمار و تهدید نمیکنه به شرط اینکه با خلوص نیت خدا رو ستایش کنید و از او کمک بخواهید .