سلام خواهر خوبم
به نظر من شما باید با کمک روانشناس مشکلتون را حل کنید چون این موضوع به راحتی از ذهن شما در نمیاد. عزیزم منم اوایل زندگیم چنین مشکلی را داشتم ولی نوع دیگرشو ، میدونم چی میگی و با کمک های یک روانشناس فقط میتونی مشکلتو حل کنی من به کمک روانشناس و اول با پناه بردن به خداوند و بعد هم کمک از روانشناس مشکلتو حل کن . میدونم شما دوست نداری و نداشتی همسرت به جز خودت مال کسی دیگه باشه و نمیتونی قبول کنی که اون چطور تونسته به کسی دیگه دست بزنه در صورتی که اگر شما این کارو میکردی شما را نمیبخشید و ................
ولی ما زنها همیشه باید ببخشیم و بخشیدیم نمیدونم تا کی و فعلا اینطوری؟؟ عزیزم ولی حتما به یک روانشناس مراجعه کن و خودت و بچه هات را آزار نده و یک فرصت دیگه به همسرت بده تا جبران کنه و باید ازش بخواهی همه این ها را جبران کنه
بعد هم با درایت و محکمی بهش بفهمون که اگر یک بار دیگه تکرار بشه دیگه اونو نمیبخشی و قابل بخشش نیست . یک موقع دوباره فیلش یاد هندوستان نکنه. ولی من مطمئنم که همسر شما ساده لوحی کرده و شما را دوست داره چون از شما پیش اون خانم تعریف کرده ، همسر شما فقط دلش پاک بوده و گول خورده و اون خانم خیلی زرنگ بوده ولی مطمئن باش دیگه همسرت تکرار نمیکنه چون خانوادش هم از شما حمایت کردند و خودش هم همان طور که پیش اون خانم از شما تعریف کرده شما را قلبا دوست داره و نمیخواهد به هیچ وجه شما را از دست بدهد. فقط یک اشتباه بوده خواهر گلم
امیدوارم موفق و پیروز باشی عزیزم
دوست عزیزم خودت را ناراحت نکن و به مشاور و دکتر روانشناس مراجعه کن تا بهتر بتونند مشکلتو حل کنند.











علاقه مندی ها (Bookmarks)