به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 93
  1. #61
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 دی 89 [ 16:43]
    تاریخ عضویت
    1387-4-03
    نوشته ها
    286
    امتیاز
    5,593
    سطح
    48
    Points: 5,593, Level: 48
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 157
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    58

    تشکرشده 59 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برام شده آرزو

    اليناي عزيز تو آسون به اين تجربه نرسيدي از روزهايي كه در پيش رو داري بهترين استفاده رو ببر

  2. کاربر روبرو از پست مفید N.DELNAZ تشکرکرده است .

    N.DELNAZ (یکشنبه 13 اردیبهشت 88)

  3. #62
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 خرداد 88 [ 07:07]
    تاریخ عضویت
    1388-1-24
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    3,215
    سطح
    35
    Points: 3,215, Level: 35
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 135
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برام شده آرزو

    سلام
    خوبي؟
    همه پست هات رو خوندم يه سوال تو ذهنم ايجاد شد كه شايد اگه بهش فكر كني بهتر با همه چيز كنار بياي:مگه از روز اول در جريان شرايط كاري همسرت نبودي؟
    اگه پاسخ منفي است كه بايد بگم خوب تو تلاشت رو بيشتر كن و اين مساله رو به عنوان يه واقعيت بپذير . خيلي ها هستند كه اينطور شرايطي دارند.....راستي تا حالا به اين فكر كردي كه همسرت توي اين سه هفته كه از تو وپدر و مادرش دوره چي مي كشه ؟؟؟ تو اگه از اون دوري ولي به خانواده خودت كه نزديكي ولي اون چي؟؟؟ كار تو جامعه امروز با همه سختي هاش .... يك كم منصف تر باش. بهت قول مي دم كه هيچ ذره اي از علاقش به تو كم نشده فقط فكرش بيشتر درگير شده.
    اگه پاسخ مثبت است و تو از اين شرايط كار همسرت با خبر بودي و با آگاهي انتخاب كردي بايد بگم از همين الان سعي مسؤليت انتخابت رو بپذيري و با صبوري شرايط رو تا حد ممكن به نفع آرامش هر دوتون رقم بزني.
    توي زندگي مشترك آدم صبوري رو ياد مي گيره و چه گوهر با ارزشي است وجود آدم رو پر نور مي كنه.اميدوارم همه بتوانيم صبوري را ياد بگيريم.

  4. کاربر روبرو از پست مفید درخت سبز تشکرکرده است .

    درخت سبز (دوشنبه 14 اردیبهشت 88)

  5. #63
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: برام شده آرزو

    الینای عزیزم خوشحالم که آسوده تر شدی..

  6. کاربر روبرو از پست مفید shad تشکرکرده است .

    shad (دوشنبه 14 اردیبهشت 88)

  7. #64
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: برام شده آرزو

    چرا من دیگه از هیچی خوشحال نمیشم ؟ چرا وقتی شوهرم میاد اینجا روزهای آخر همش دوست دارم بره؟ چرا باید واسه چیزهایی که توی این زندگی حق منه دست و پا بزنم و به هیچ جا نرسم؟

  8. #65
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برام شده آرزو

    می دونم چی می گی الینا. کاملا با وجودم حس می کنم

  9. کاربر روبرو از پست مفید نازنین غ تشکرکرده است .

    نازنین غ (دوشنبه 18 خرداد 88)

  10. #66
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: برام شده آرزو

    سلام الينا خانم گل

    اين احساس را بايد از خودت دور كني . به نوعي دست به قهر و اعتراض مي زني ؟!

    بايد ياد بگيريم در لحظه زندگي كنيم . وقتي همسرت در كنار شماست بايد خوشحال باشيد و از لحظه ،لحظه تان لذت ببريد و وقتي رفت مسائل و احساس خود را نسبت به رفتن و عدم حضور فيزيكي اش مديريت كني .


    عزيزم همه ي ما انسانها براي خواستها و حقوق اوليه مان تلاش مي كنيم و هيچ چيزي به راحتي به دست نمي آيد و زيبايي زندگي هم در همين تلاش كردنها ست و زماني كه شما تلاش مي كنيد و نتيجه نمي گيريد يعني يك جاي تلاش تان اشكال دارد و يا خواست شما از مسائل پيرامون نسبت به شرايط درست نيست .

    شما خانم عاقل و فهيمي هستيد يك باز نگري بر روي خواستهايتان داشته باشيد و نسبت به شرايط مسائل را مرور كنيد و نوع تلاشهايتان را هم نسبت به موقعيت و شرايط مورد باز بيني قرار دهيد .

  11. کاربر روبرو از پست مفید ani تشکرکرده است .

    ani (سه شنبه 19 خرداد 88)

  12. #67
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: برام شده آرزو

    دوستان
    مدتها است که معنی آرامشو از یاد بردم. .قتی شوهرم نیست مدام در اضطراب به سر میبرم.
    هنوز نمیدونم که مستقل میشیم یانه ولی کاش حداقل تکلیفمو میدونستم و اینطوری تو بلاتکلیفی نمیموندم.
    دیگه از همه چیز خسته ام. از خودم از زندگیم. از اینکه همه هروقت منو میبینند به خاطر زندگیم یه متلکی بهم میگن. حتی از خانواده خودم.
    احساس میکنم زیادی ام. هیچ کس حال منو نمیفهمه. امیدوارم هیچ کدومتون مثل من نشید.
    از شوهرم بیشتر ازهمه خسته ام که هیچ تلاشی واسه آرامش من نمیکنه.

  13. #68
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 03 بهمن 93 [ 17:37]
    تاریخ عضویت
    1387-3-22
    نوشته ها
    219
    امتیاز
    5,683
    سطح
    48
    Points: 5,683, Level: 48
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 83 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برام شده آرزو

    الینا جان گاهی اوقات ما تو شرایطی قرار می گیریم که واقعا هیچ کاری از دستمون برای تغییر شرایط بر نمیاد. این جور مواقع ما باید با شرایط کنار بیایم و نه اینکه مبارزه کنیم یا غصه بخوریم یا اینکه فقط منتظر شیم این شرایط تموم بشه و در واقع قید زندگی حال رو بزنیم...
    سعی کن با وجود شرایط موجود هم از زندگی لذت ببری نذار چیزایی که برات ناراحت کننده س روحیه ات رو خراب کنه
    اما مطمئن باش این رفتار خودته که به دیگران اجازه میده در مورد زندگیت اظهار نظر کنن یا متلک بگن اگه خودت با شرایط کنار بیای و محکم باشی این حق رو از دیگران پس می گیری.موفق باشید.

  14. 3 کاربر از پست مفید poune تشکرکرده اند .

    poune (یکشنبه 21 تیر 88)

  15. #69
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 اسفند 89 [ 16:24]
    تاریخ عضویت
    1388-1-18
    نوشته ها
    519
    امتیاز
    5,952
    سطح
    50
    Points: 5,952, Level: 50
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 198
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,677

    تشکرشده 1,685 در 458 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: برام شده آرزو

    [align=justify]elina ی عزیز،

    چند تا نکته به ذهنم می رسه، شماره می زنم که مرتب تر بیان کنم.

    1:: آرامش ما خیلی بیش از اینکه وابسته به دیگران، و تلاش اونها باشه، به نگرش خود ما مربوطه. این تفکر شما که انتظار دارید تغییر شرایط موجود، یا تلاش همسرتون، یا هرچیزی خارج از شما براتون آرامش بیاره، اشتباهه. به دنبال راههایی باشید که خودتون مستقلا آرامش رو در خودتون ایجاد کنید. چون در اون حالت تغییرات محیطی دیگه قادر به آسیب زدن به شما نخواهند بود.

    2:: ما خیلی وقتها احساس خوشبختیمون رو "قربانی" مقایسه می کنیم. حالا این مقایسه گاهی با حالت ایده آلیه که خودمون از قبل در نظر داشتیم، و یا با وضعیت و شرایط دیگران. این مسئله ایه که خودم این روزها دارم بهش فکر می کنم. بیاید با هم جلو بریم. بیاید ببینیم کدوم احساسات بدمون زاییده ی "مقایسه" ست!

    3:: وقتی کسی یک مدتی رو در حالات بد می گذرونه، معمولا دچار افسردگی می شه. من روانشناس نیستم، اما توضیحات شما مبنی بر اینکه همه چیز در هاله ای از نابسامانی و عدم رضایت به چشمتون میاد، این خودش می تونه نشونه ای از افسردگی باشه. در این مورد بیشتر مطالعه کنید، و سعی کنید خودتون مستقلا، و بدون انتظار کمک از دیگران این مشکل رو برطرف کنید.

    4:: مسلما در زندگی شما هم مسائلی وجود دارند. سعی کن اون مسائل رو کشف کنی. و بصورت واضح روی کاغذ بیاری. بیشتر تمرکزت رو بگذار روی اون مسائلی که برای حل کردنشون خیلی به کمک مستقیم همسرت نیاز نیست. سعی کن به تدریج و پله پله پیش بری. چون در اون صورت با هر پیروزی (حتی اگه در مورد مسئله ی کوچکی باشه) قدرتت بیشتر خواهد شد و انرژیت چند برابر می شه. اگه دوست داشتی اون مسائل رو در تاپیک های دیگه ای مطرح کن تا ما هم برای کمک به دوست خوبمون تلاش کنیم.

    5:: خیلی وقتها ما دلمون می خواد ستایش بشیم. این وضعیت بهمون احساس کامل بودن، مفید بودن، و ... می ده. برای همینه که می خوایم همیشه حالات دوره ی نامزدی و سالهای اول ازدواج در همسرمون حفظ بشه.
    اما حقیقت اینه که این حالات فریبی بیش نیست. و ما باید مستقلا این صفات رو در خودمون ایجاد کنیم (کمال، زیبایی، مفید بودن، و ...) تا بتونیم اونطور که شایسه ی ذات انسانیمونه ازشون لذت ببریم. در این صورت همسر و اطرافیان هم این زیبایی ها رو تحسین خواهند کرد.

    elina ی عزیزم،
    بذار همسرت با دیدن عظمتی که در تو وجود داره، تازه بشه. بدنبال کسب بهترین و زیباترین صفات باش. اینطوری هم خودت به بهترین احساسات می رسی، و هم زندگیت رو به درست ترین مسیر هدایت می کنی.


    همراه با بهترین آرزوها[/align]

  16. کاربر روبرو از پست مفید THEN تشکرکرده است .

    THEN (یکشنبه 21 تیر 88)

  17. #70
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: برام شده آرزو

    philoara عزیز
    ممنونم
    اما من درخانه پدری اکنون ساکنم واهالی خانه ما همگی راجع به وضعیت من روزانه میپرسند و نمیدونی چقدر سخته که دوباره بعد از ازدواج مجبور به زندگی کردن در خانه پدری باشی. ضمن اینکه هیچ گونه احساس آرامشی ندارم. نشانه های افسردگی را به وضوح میبینم . و از اینکه شوهرم احساس مسئولیت درباره من نمیکند به شدت ناراحتم. من متوجه نمیوم که چرا مادر او باید به ما اجازه بدهد که مستقل شویم. به من توهینهایی شده که مرا ناراحت کرده. من 3 هفته بدون شوهرم سر میکنم و ناراحتم که گفته میشه جامعه خرابه و نمیشه تنها زندگی کنه. چطور در همین جامعه خراب من سه هفته تنها و پاک زندگی میکنم.
    ممنونم دوست عزیز از توجهت.

  18. کاربر روبرو از پست مفید elina تشکرکرده است .

    elina (یکشنبه 21 تیر 88)


 
صفحه 7 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چگونه با وجود مشكلات ، به اهداف و آرزو هایم برسم؟
    توسط mohamad40 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 مرداد 92, 00:47
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 تیر 92, 13:04
  3. آرزو
    توسط بالهای صداقت در انجمن انتخاب و تصمیم گیری
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 دی 88, 06:39
  4. بزرگترين آرزو
    توسط پاييز خزان در انجمن آرامش
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 اردیبهشت 88, 21:04
  5. فقط آرزو کن ...
    توسط HGH در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 مهر 87, 15:47

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.