دقيقاً صحبتهاي مثل من:
ببین این حسی هست که اکثرا بین بچه های وسط خانواده بوجود میاد خوب بچه های بزرگ که نقش بچه اول رو دارند و احترام و توجه خاصی بهشون میشه بچه ی آخرهم که ته تقاریه و همه مواظبش هستند و .... اما بیچاره بچه وسطی این وسط مظلوم واقع میشه. ممکنه مامان همه چیز رو ببخشه به خواهر کوچیکه و همیشه سر سفره واسه بچه بزرگه که دیر میاد یه پشقاب غذا بزاره کنار و تازه به بچه وسطی میگه پاشو اینو ببر بزار تو یخچال که خواهر یا برادر بزرگت که میاد گرسنه هست و اصلا هم متوجه نمیشه که بچه وسطی غذا خورد یا نه
علاقه مندی ها (Bookmarks)