[quote=سپیدار]
ببخشید من اول سوال از شما رو شروع کردم ادب حکم می کرد که این کار رو بزرگترهای تالار انجام بدن .
با اجازه مینا خانم
اجازه ما هم دست شماست خانوم خانوما
1 - ببخشید هدف شما از زندگی تو این دنیا چی ؟ می خواهی چه کار کنی ؟ تا حالا چه کار کردی ؟( ببخشید اگر دوست نداشتید جواب ندید

)
عزیزم تا هدفو چی معنی کنی (هدف من رسیدن به هدف والاست اخه میدونی من آبجی کوچیکه جومونگم )شوخی
تو این دنیا مثل بعضیها ادما زندگی کنم آخه میدونی همه تو این دنیا زندگی که نمیکنند تو فضا زندگی میکنند
تا امروز زندگی کردم از امروز به بعد با خداست
2 - بزرگ ترین واژه دنیا به نظر شما چی می تونه باشه ؟
مادرررررررررررررررررررر برای منکه مادر بقیه رونمیدونم
3 - نظرتون در مورد بچه های همدردی چیه ؟
همه یه تیکه جواهرند گلند عسلند جیگرند یه خورده اختلاف سلیقه بین هممون هست
4- از بین این کلمات کدوم رو بیشتر دوست دارید و از کدم از اونها متنفرید ؟
انتقام ؛؛؛؛ ترس ؛؛؛؛؛ سازش ؛؛؛؛؛ منطق ؛؛؛؛؛ صداقت ؛؛؛؛؛ دروغ ؛؛؛؛؛؛ گذشت و صبر ؛؛؛؛؛؛
صداقتو بیشتر دوست دارم البته اگر پیدا کنیم
از دروغ بدم میاد چون الان تو دنیای ما زیاد شد ه
5 - به نظر شما خوشبختی چه شکلی شما چی رو خوشبختی می دونید ؟
شکل من نه شایدم شکل شما باشه نمیدونم
خوشبختی این میدونم که خدا همه جا مراقبم باشه اونموقع خوشبخترین ادم دنیا هستم فکر کنم الان خوشبخت باشم
6 - شما دوست داری همه دوستت داشته باشند و به خاطر اخلاق خوبت احترام تون کنند یا نه مقامی داشته باشی و به خاطر مقام تون احترام تون کنند ؟
اخلاق خوب که بعید میدونم داشته باشم مقام هم که ندارم اما بازم بعضیها احترامم میکنند و برام خوشایند حالا به نظر شما چرا بهم احترام میذارند شاید میترسند چون من یه زن اردیبهشتیم طالع اردیبهشتیها رو خوندی
ببخشید که سوالهام زیاد شد . 
[img]
خواهش میکنم گلم منم یه دنیا عشق و یه سبد گل اقاقیا تقدیمت میکنم
سلام مینا22 خانم
سلام کنچکاو عزیز
می خواستم بگم اگه (500 هزار تومان) پول کسی ازتون بخواد چکار میکنید؟
بستگی داره که ازم قرض بخواد یا بهش بدهکار باشم
اگر ازم قرض بخواد اگر ادم خوش حسابی باشه صدردصد بهش پرداخت میکنم اگر نیازمند واقعی باشه حتی خوش حساب هم نباشه بازم کمکش میکنم (اگر من بدهکارباشم از دستش فرار میکنم )شوخی
بچه هم دارید؟اصلا ازدواج کردید؟اگه اره چرا؟اگه نه چرا؟
نه من اصلا ازدواج نکردم چون میترسم میترسم نارو بخورم میترسم این خوشبختی که الان دارمو ازدست بدم
فکر میکنید یه انسان چقدر خوبه زندگی کنه ؟
به نظر شما یه انسان اصلا بلد هست خوب زندگی کنه ؟اگر بلد باشه تا حدی که خودش خوب باشه میتونه همونقدر خوب زندگی کنه
از چه مشاغلی لذت میبرید؟
مشاغلی که حس ریاست به ادم دست بده اما نه رئیس عقده ای رئیسی که مردم دار باشه
بهتــــــــــــــــــــــ ریــــــــــــــــــــن ا از دیدگاه مینا22
بهترین یار؟ مادرررررررررررر
بهترین معلم؟ روزگار
بهترین یاور؟خدا
بهترین همدرد؟ تالار همدردی
بهترین دوست؟ نمیدونم
بهترین همسر؟ انسان باشه
بهترین راهنما؟ تجربه
دوســــــــــــــــــــت داشتنی ترین ها از دیدگاه مینا22
دوست داشتنی ترین فرد؟ خودم
دوست داشتنی ترین معلم؟ روزگار
دوست داشتنی ترین همراه؟ همراه اول
دوست داشتنی ترین دوست؟ خدااااااا
متشکرم.
خواهش منم از شما بخاطر دعوتتون به این صندلی تشکر میکنم
[align=center]


نوشته اصلی توسط
BABY
مينا 22 واقعا زندگي رو ساده ميگيره يا من اينجوري فکر مي کنم؟
نه ساده میگیره ساده ساده اخه چه سخت بگیری چه ساده میگذره
چقدر به تاثير تلقين + اعتقاد داره؟ به چه ميزان جملات روحيه بخش روانشناسي توي زندگيش تاثير گذاشته؟
به اعتقاد اعتقاد داره ولی به تلقین اصلا اعتقاد نداره پس باهم جمعشون نمیکنه
تا یه مدت کوتاهی تاثیر میذاره ولی بعد از مدتی دوباره روز از نو روزی از نو
توي زندگي مشترک دوست داره به شوهرش تکيه کنه ؟ اصلا دوست داره تکيه کنه يا ميخواد مستقل باشه؟

نه خیلی دوست داره تکیه کنه


سلام خوبی خانمی؟
سلام خانوم گل
میرم سر اصل مطلب
در خدمتیم
مینا 10 ساله دیگه کجا قرار داره؟
شاید تو فضا شاید قعر دریا شاید اون دنیا شاید ....................
میدونی نقطه ضعفت چیه؟
اره دقیقا زود عصبانی میشم
اگه از یک نفر متنفر باشی ولی مجبوری تحملش کنی چی کار میکنی؟
اصلا خودمو به کاری مجبور نمیکنم و تحملش نمیکنم
وقتی عصبانی میشی چی کار میکنی؟
زمین و زمانو بهم میدوزم
ممنون ازت عزیزم
خواهش میکنم گلمممم
علاقه مندی ها (Bookmarks)