ببین خانومی همه چیز به خودت بستگی داره
اگه فعلا قصد ازدواج ندرای و می خوای درس بخونی و میتونی منتظر بمونی تا شرایط ایشون برای شروع ازدواج فراهم بشه پس بسم الله
ببین دختر خوب همون طور که شما وابسته میشی اون آقا پسرم به شما وابسته می شه نباید بگی خوب با این ادامه میدم اگه خواستگار داشتم به خواستگارم جواب می دم
اگه اینجوری فکر می کنی همین الان رابطه رو تموم کن
ولی اگه احساس می کنی این آقا می تونه تا چند سال دیگه خودشو برای یه زندگی جدید آماده کنه هیچ اشکالی نداره که بخاطرش صبر کنی








علاقه مندی ها (Bookmarks)