به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

Threaded View

  1. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 دی 89 [ 16:43]
    تاریخ عضویت
    1387-4-03
    نوشته ها
    286
    امتیاز
    5,593
    سطح
    48
    Points: 5,593, Level: 48
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 157
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    58

    تشکرشده 59 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فرشته یا فاحشه !

    سلام دوست عزيز
    شايد بايد به مادرتان حق داد هر كس توي زندگي ظرفيتي داره رفتارهايي كه در زندگي ايشون رو مدام تخريب مي كرده و روح و شخصيتشون رو له مي كرده ذره ذره تبديل شدن به عقده هاي چركيني كه به نظر شما از نماد صلابت به خيانت كشيده شده بود حال اگر مردي چنين رفتارهايي رو از همسرش مي ديد به بهانه عدم تمكين حتي به صورت قانوني مي توانست همسر گزيند . اما در كدامين قاموس زني كه از آغوش همسرش و از نوازش او بي نصيب مانده مي تواند نيازش را به غير ببرد.و اما مادر شما نه با يقين كه با زور و شايد نياز به مسائل مذهبي روي آورده بودن و اين نيز دليلي بر بي عدالتي هايي است كه بر ايشان شده . در دو سه تاپيك اول مي گفتيم عجب مادر مهرباني و بعد كه آخرين مورد نوشته شد به زبان بي زباني طردش مي كنن آخه به كدامين گناه به خاطر روح ستم كشيده يا تن زجر ديده اش . پس او كي زندگي كند ؟
    دختر مهرباني باش چون گذشته براي مادرت . ايشون هر نقطه نظري داشته باشد باز براي شما مادر است اما به توصيه هاي فرشته مهربان گوش بده اول اينكه با يك روانپزشك و مشاور وارد مشورت شو. دوم اينكه مادرت را درك كن و چند وقتي با كفش او قدم بردار ولي نكته مهم اينكه اين ماجرا نبايد طوري تمام بشه كه مقصر مادرت جلوه داده شود. مطمئناً يك روانشناس حاذق مي تونه عقده ها و اميال سركوب شده مادرت رو از ضمير ناهشيار به هشياري آورده و درمان كند . امروز اگر او را رها كني سالهاي آتي با هر مدرك و مدارجي سرخورده خواهي بود هم تو و هم او. اما قبل از اينكه با مشاور صحبت كني از در احساس وارد نشو و با اون آقا صحبت نكن چون رابطه اونها فراتر از اينه كه بايه تهديد از بين بره نهايتاً محتات تر مي شن.
    كمكش كن اون امروز به تو نياز داره حتي اگر اين كمك رساني در طلاق او باشه.
    يادت نره كه كم حرفي و دوري گزيني تو بدترين پاسخ به زحمات و فداكاري هاي چندين ساله اوست.
    موفق باشي.

  2. 2 کاربر از پست مفید N.DELNAZ تشکرکرده اند .

    N.DELNAZ (یکشنبه 13 اردیبهشت 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.