سلام ستاره، mah و گردآفرید
به نظر می رسد تفاوت رای دوستان بیشتر ناشی از کلمه شادی باشد. کلمه شادی اگر به معنای بی دردی و بی خیالی از واقعیت ها باشد من با mah و گردآفرید بیشتر موافقم، اما اگر شادی در اینجا به معنای آرامش و نداشتن تنش های مشکل زا در راه زندگی سالم و پرثمر باشد، با ستاره بیشتر موافقم. چون با چنین شیوه ای می توانیم مفید تر باشیم و در دردزدایی خود و دیگران بهتر عمل کرده و رشد خود و دیگران را تسهیل کنیم. اگر کسی در خود چنان فرو رود که شاد( به معنای آرام و رها) نباشد، چگونه می تواند نسبت به دردهای اطراف خود واکنش مثبت نشان دهد.